Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefal et digitalkamera til ca. 4000
Fra : Henrik Hougaard

Dato : 14-02-03 19:38

Hejsa, min far har besluttet sig for at købe et digitalkamera og vil bruge
ca. kr. 4.000 på det.

Jeg har selv et Canon Ixus V og størrelsen af dette tiltaler ham. Men der er
jo også så mange andre gode kameraer, og der er sikkert sket meget siden jeg
købte mit.

Så hvad er et godt køb lige for tiden (pris/kvalitet) når kravet er min. 2.1
megapixels, størrelse ca. som Ixus (også ok med lidt større).

Det skal naturligvis tage gode billeder - specielt er jeg ikke for imponeret
af Ixus'en ved indebilleder, der kan risikere at blive uskarpe.

Hvis der kan blive plads til et 64 eller 128 mb memorykort også indenfor de
4000 er det jo fjong.

Lad mig høre nogle gode anbefalinger.

--
Henrik Hougaard
email : fam.hougaard@nejtakstofanet.dk

Fra : Bangsbo

Dato : 14-02-03 20:21

Hej Henrik ....

Jeg kan som andet sted her i gruppen meget
varmt anbefale et Canon PowerShot A40 som
et utroligt dejligt - lille "all round Kamera" jeg
er rigtig Amatørfotograf og fik mit engang i
september sidste år og det er et knald godt køb.

Med ekstra udstyr - kan det holdes indenfor 4000,- Kr.

Der er evt. mange Alternativer men mit bud må
være Canon Powershot A40 ...

Glem den originale strømforsyning den er for dyr
jeg har i stedet ofret 3 sæt 1800 mA. genopladelige
batterier fra www.thansen.dk ...

Et rigtig godt køb af Kamera ... med en letforståelig
dansk manual til ...

Kan jeg mon skrive mere ...

Se evt. mine billeder på min Hjemmeside ...

Med venlig hilsen
Keld Gydum

Keld Gydum Bangsbo Design - OZ6JH
Stenbakkevej 37 2.th. 9900 Frederikshavn Danmark
Tlf:29449509 http://www.sitecenter.dk/bangsbo