Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem med Canon Ixus V3
Fra : Jakob Skipper Nielse~

Dato : 12-02-03 22:36

Hej Gruppe!

Jeg oplever et problem med mit kære Ixus V3, det lider tit under
datatab/fejl hvilket betyder at jeg tit mister billeder, hvilket må siges at
være pi..e irreterende. Så jeg håbede på at i evt. kunne hjælpe mig. Er der
andre der har samme problemmer som mig? Jeg kan oplyse, at der sidder et
Performance 128 MB CF kort i, og at jeg mistænker filmoptagelser foretaget
med kameraet, som værende skyld i problemet.

Jeg bruger ikke det medfølgende software, men i stedet bare Windows XP med
de rigtige drivere fra canon.dk. Jeg har prøvet både Normal og PTP transfer
mode, men det giver ingen forskel. Er der en eller anden opsætning jeg har
overset?

Ps. Kameraet er købt i Tyskland, men det skulle ikke have noget at sige, da
der stadig er DK menu osv.

Jeg håber i kan afhjælpe mit problem.

Mvh.
Jakob Skipper Nielsen

Fra : *trads*

Dato : 12-02-03 23:03

Du mister billeder ??
Er der dem der er i kortet i kameraet ??
Eller på pcén ??

Har ikke lige et svar. Men var jeg dig vil jeg bruge det medfølgende kort et
stykke tid;for jeg tror det er dit kort der er defekt..

Fra : Per Pedersen

Dato : 13-02-03 07:44

Hej

Jeg havde et ligende problem med mit Ixus 3.
Jeg kunne ikke tage 20 billeder uden at mindst 1 var defekt.
Fejlen var CF kortet på 256 mb, efter at det blev byttet har der ikke været
en eneste fejl

Per