Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manuelt digitalkamera?
Fra : Flemming Petersen

Dato : 08-02-03 02:33

Markedet for digitale kameraer er jo nærmest uoverskueligt. Jeg har i
hvert fald svært ved at finde hvad jeg ønsker, nemlig et kamera hvor
både lukker, blænde og afstand kan indstilles manuelt.

Jeg er godt klar over, at de mere kostbare modeller har hvad jeg
ønsker, men jeg har altså kun 4000 kr

Jeg håber I vil komme med nogle forslag til hvad jeg skal købe.

Mvh, Flemming Petersen

Fra : complex@pc.dk

Dato : 08-02-03 07:26

Jeg havde samme problem og købte Minolta dimage S404
Det er jeg meget glad for, købte det i www.kamerahuset.dk
Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : den glade dreng

Dato : 08-02-03 13:26

<complex@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde samme problem og købte Minolta dimage S404
> Det er jeg meget glad for, købte det i www.kamerahuset.dk
> Lars (København nord)
> complex@pc.dk

Hvad er forskellen på den største og mindste blænde i det?