Hvem har den mindste - ældste campingvogn
Fra : Jan Nissen

Dato : 11-03-03 18:30

Hvem har den mindste - ældste campingvogn

Jeg vil gerne starte

årgang 1967 Total 400kg egenvægt 300kg

mvh
Jan
www.veterancamping.dk

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 11-03-03 19:23

"Jan Nissen" <nissen@home2.gvdnet.dk> wrote in message
> Hvem har den mindste - ældste campingvogn
>
> Jeg vil gerne starte
>
> årgang 1967 Total 400kg egenvægt 300kg

Så har du vel også bad og dobbeltseng

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Jan Nissen

Dato : 11-03-03 20:07

On Tue, 11 Mar 2003 19:22:39 +0100, "Kaj Erik Olsen"
<morial_ingen.lort.her_@mail.tele.dk> wrote:

>Så har du vel også bad og dobbeltseng

Dobbeldtseng ja 185 x 160 cm
Bad nej - men nu er der jo gode forhold på de danske campingpladser,
så vi skal nok blive vasket.

mvh Jan

Fra : sogs

Dato : 14-03-03 19:13

Jan Nissen wrote:
> Bad nej - men nu er der jo gode forhold på de danske campingpladser,
> så vi skal nok blive vasket.

- Simon Spies udtrykte engang; "Rigtige mænd skal ikke bades,
allerhøjst skylles", og mente, at man sådan virker mere
tiltrækkende.....
BTN
mvh sten

Fra : Pcman

Dato : 14-03-03 18:02

> Hvem har den mindste - ældste campingvogn

Jaja, lille er den, men alderen...

LMC 1966 750 kilo
--
Honda CB 550 F 1979
MB 207

Fra : Jan Nissen

Dato : 14-03-03 20:08

On Fri, 14 Mar 2003 18:02:13 +0100, "Pcman"
<jarl.fjerndetteolsen@mail.dk> wrote:

>Jaja, lille er den, men alderen...
>
>LMC 1966 750 kilo

surt ;)

LMC hed det ikke kun LM dengang ?? eller er det ikke den samme vogn

Mvh
Jan

Fra : sogs

Dato : 15-03-03 08:30

Jan Nissen wrote:

> surt ;)
>
> LMC hed det ikke kun LM dengang ?? eller er det ikke den samme vogn

Har netop slået op i caravanbogen fra 1966 1´årgang - der siger, at ha
oversigt over alle caravans på det Danske marked.
Har desværre ikke senere bøger
egenvægt......

LM SAFIR 4m Egoist 2-3 Personer 800 Kg Kr. 23.400 Incl
oms
LM SAFIR 4m 4-5 personer 800 Kg. Kr. 19.400
LM SAFIR 4.5 m 4-5 personer 975 Kg Kr. 24.700
LM SAFIR 5.5 m 5-6 personer 1050kg Kr. 29300

Mærker på markedet
ACE
ASTRAL
BESSACARR
COMBI CAMP
DANDY
DANTRA
DIGUE
ECCLES
ERIBA
EUROPE
FICHER
HINDSHØJ Der bla. har en model på 420 kg.
KJ EXPORT
KNAUS Den mindste er på 410 kg.
LAMDAL
LEVATE GRAZIELLA Vejer 280 kg. KR.8.500
MKP Har også en minni 400kg
NENE VALLEY
SPRITEs mindste 425kg
TABBERTs mindste 430kg.
Kr.10.850
THOMSON
VFW
WATERBIRD
WILK

Jeg har indført vægten hvis den er under 450 kg.

mvh sten

Fra : Pcman

Dato : 15-03-03 11:55

"sogs" <sogs@image.dk> wrote in message
[KLIP]

> [...]
> LM SAFIR 4m 4-5 personer 800 Kg. Kr. 19.400
> LM SAFIR 4.5 m 4-5 personer 975 Kg Kr. 24.700
> LM SAFIR 5.5 m 5-6 personer 1050kg Kr. 29300

Tjekkede lige registreringsattesten. Der står LM CAMPING. Registreret 1.
gang marts 1966. Egenvægt 775 kilo.

På selve vognen er der stadigvæk det originale mærkat fra fabrikken. Der
står LMC. Så egentlig er det vel en LM C ampingvogn :)|<) Sjovest er at den
er ganske original og står med den originale abtering fra fabrikken.
--
Honda CB 550 F 1979
MB 207

Fra : sogs

Dato : 15-03-03 13:28

Pcman wrote:

> [...]
at den
> er ganske original og står med den originale abtering fra fabrikken.

Har da hørt før at de tidligere hed LM Måske vægtfejl i bogen - det
kan også være, at den faktisk er en nyere , altså en 67 model sluppet
tidligere ud og derfor ikke kan ses i denne bog, eller en 65 der blev
regstreret i 66 - Er nok en vis produktionstid på bogen Også
ligegyldigt om en dejlig vogn.
Bogen har billeder, interiørtegninger og specf.

Se siden med CV minien Levante Graziella 300 66 - i nyhedsgr. dk.
binaer 180 Kb.

mvh sten