Hvilken CV ?
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-03 19:48

Hej NG!
Vi er fuldstændig nye og uvidende mht. til CV
Vi vil gerne bede om gode råd til køb af CV
Vi er på udkig efter en egoistvogn og har foreløbigt kigget på ADRIA UNICA A
432PX og på HOBBY 400 SF. Begge vogne koster ca. kr. 85.000.
Det er dog meget påfaldende, at ADRIA er meget sparsomt i udstyr mens HOBBY
næsten har det hele. Hvordan kan det være? Er der noget vi skal være
opmærksom på?

Mvh.
Hans Carlsen

Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 10-03-03 21:57

Ja, der er nok støre gensalgsværdi i Hobby

Fra : T. Hartung

Dato : 10-03-03 23:12

"HC" <POST> skrev i en meddelelse
> Vi er på udkig efter en egoistvogn og har foreløbigt kigget på ADRIA UNICA
> 432PX og på HOBBY 400 SF. Begge vogne koster ca. kr. 85.000.

Er der noget vi skal være
> opmærksom på?

Jeg syntes de lyder noget små - kender naturligvis ikke jeres bil og behov -
men jeg mener alt under 450 cm bliver for trangt - og merprisen er beskeden
samt markedet ved gensalg meget større

Hobby kan være noget tungere en Adria - jeg antager du kikker på De Luxe
Easy med "endetoilet" 400SF vejer total 1100 kg og toilettes placering kan
virke som en "vippe" ved fyldt toiletvandtank.

Må jeg foreslå et kik på Hobby 450 UF med køkken og toilet over aksel det er
godt for vognens kørestabilitet og den har kun en totalvægt på 1.200 kg.

mvh
T. Hartung

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 10-03-03 23:49

"T. Hartung" <torben.hartung@noSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har en Hobby 440, og er enig med Torben:
Gå efter en min. 450 cm vogn, gerne op til 500 cm. Du får jo også den ekstra
½-1 meter i forteltet !
Jeg har haft en Adria; men oplever Hobby'en som mere stabil under kørslen.

--
;o//
ivan, århus

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 11-03-03 06:46

"HC" <POST> wrote in message
> [...]
HOBBY
> næsten har det hele. Hvordan kan det være? Er der noget vi skal være

Hej HC og familie.

Hobby vognene er generelt pænt udført med en tilfredsstillende finish.
Du skriver I har set på en Hobby 400SF og en af de andre der svarer dig,
påpeger at toilettets placering i bagenden kan give uheldig vægtfordeling.
Så vidt jeg husker er der i den model også monteret en klap-vask over
toilettet, hvilket kan være ret så iriterende.
Derfor - hvis I kan lide indretningen af 400SF, så prøv i stedet en 440SF
hvor toiletrummet er placeret ca. over akslen.
Vi har en sådan, og er yderst tilfredse med den. Især er køkkenbordet et
plus, grundet størrelse.
Erik

Fra : Per Rasmussen

Dato : 14-03-03 09:45