12 V luftpumpe.
Fra : driver

Dato : 10-03-03 16:50

Hvor køber man en 12 Volt luftpumpe til oppumpning af luftmadrasser ?
Jeg har forsøgt i Bilka og Harald Nyborg, begge negativ.
mvh
Driver.

Fra : Tommy Thøgersen

Dato : 10-03-03 19:49

"driver"skrev:
> [...]
?
> Jeg har forsøgt i Bilka og Harald Nyborg, begge negativ.

Jeg købte sidste år en god pumpe hos "Toys R us". Pumpen kører på 12
volt og kan sættes i cigartænderen i bilen.
Hilsen Tommy T - Odense

--
Hvis Du møder nogen uden et smil på læben, så stik dem et af dine!
http://www.tommy-t.webbyen.dk - Min egen hjemmeside

Fra : Gismo

Dato : 10-03-03 20:52

Tommy Thøgersen wrote:
> [...]

Her er nogle muligheder.

http://www.airman.dk/
http://www.pieper-gladbeck.de

Gismo.

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 10-03-03 23:13

kik på http://www.clasohlson.se/ produkt nr. 35-1676

Kik eventuelt i dk.forbruger den 3-3-2003 23:18, der er en tråd om det samme

Allan Bach

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 10-03-03 23:18

Har i øvrigt selv denne

www.jula.se produkt 739005

Fordelen er, at den både kan pumpe op og suge luft ud

Allan Bach

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-03-03 23:30

> Hvor køber man en 12 Volt luftpumpe til oppumpning af luftmadrasser ?
> Jeg har forsøgt i Bilka og Harald Nyborg, begge negativ.

Jeg har købt en kombineret højtrykluftpumpe til dæk og lavtryk til
luftmadrasserne hos biltema i sverige eller i næstved. pris under 300 kr.
mener at huske at det var 268 kr.

alternativt på nettet.
www.biltema.dk

Hilsen Jørgen

Fra : Jørgen L.

Dato : 10-03-03 23:32

"Jørgen L." <noemail@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har købt en kombineret højtrykluftpumpe til dæk og lavtryk til
> luftmadrasserne hos biltema i sverige eller i næstved. pris under 300 kr.
> [...]

Jeg glemte lige at den også kan suge ud igen.

Fra : Pipeline

Dato : 11-03-03 01:12

"driver" <XXmgcar@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber man en 12 Volt luftpumpe til oppumpning af luftmadrasser ?
> Jeg har forsøgt i Bilka og Harald Nyborg, begge negativ.
> mvh
> Driver.

Jeg har lige købt en 12V kompressor til bil/cykeldæk, lufrmadrasser etc. i
Føtex til 90 kr. Den pumper fint, men LARMER meget.
MVH
Pipeline
PS: De har ikke flere i Føtex/Glostrup, jeg fik den sidste

Fra : sogs

Dato : 11-03-03 07:09

Pipeline wrote:

> Jeg har lige købt en 12V kompressor til bil/cykeldæk, lufrmadrasser
etc. i
> Føtex til 90 kr. Den pumper fint, men LARMER meget.

Kommer man frem efter 21 ku det være et problem-
Lad pumpen blie inde i bilen så kun slangen stikker ud af et vindue på
klem
Vender det væk fra nærmeste nabo og går det nogenlunde hurtigt, tilgis
man vel -
hvorfor bruger i ikke lungerne - sæt konen til det - skal holde organet
i form
Men det er måske på langt sigt en "utaktisk" løsning.
mvh sten
--
Hvem påskønner f.eks at første påskedag
atter i år falder på en søndag ?

Fra : Jensen

Dato : 11-03-03 17:32

Jysk Sengetøj har haft dem. Der har jeg købt min.

Mvh Tim