Cykelholder
Fra : Olav

Dato : 26-02-03 09:27

Jeg påtænker at købe en cykelholder til montering på campingvognens træk.
Der skal være plads til 2 cykler.
Er der nogen, der har erfaring med kvalitet, pris m.m.?
Olav

Fra : Jens

Dato : 26-02-03 20:56

Jeg har i mange år brugt en bom med en trækkugle på og så anvendt en
almindelig cykelholder til trækkrog. Det hele kan erhverves for nogle få
hundrede kroner og det virker fint. Jeg har haft to cykler med til Italien i
flere år - et par elastik-straps til hvert bugserhåndtag på CV - og en
kædelås rundt om begge cykler - så bliver de hvor de skal og ingen render
med dem.

Jens

Fra : OK

Dato : 26-02-03 21:07

Husk lige på at det kan gå ud over hvor skarpt du kan dreje med vognen
(afhængig af længden på din trækstang).

mvh Ole