søges gardinrynkebånd i metermål til campi~
Fra : Tine &Lars

Dato : 25-02-03 09:35

Hej

Måske nogen kunne hjælpe mig ! Jeg skal friske min gamle campingvogn op med
nye hjemmesyede gardiner. Jeg søger noget rynkebånd til de gardinstænger som
er i vognen og det er smaller end til almindelige gardiner. Ved nogen hvor
det kan købes, eller har nogen noget liggende, de aldrig selv har fået
brugt.

venlig hilsen

Tine

Fra : Janne Madsen

Dato : 25-02-03 10:59

Tine &Lars <tinelars@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e5b2bff$0$24705$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> er i vognen og det er smaller end til almindelige gardiner. Ved nogen hvor
> det kan købes, eller har nogen noget liggende, de aldrig selv har fået

Hej Tine

Hvis der er noget jeg ikke har forstand på er det at sy og slet ikke
gardiner men jeg ved at min frue altid køber syting i Peters Resthal hvis du
så bliver klogere af det men der ligger en her i Herning og der ligger en på
sjælland i nærheden af Roskilde. Der må de have sådan noget.

Med venlig hilsen
Lennart Sørensen

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 26-02-03 02:52

For et par år siden så jeg det i campingforretningerne, men det kostede en
halv bondegård.
Jeg skulle sy nye gardiner til vores "gamle" vogn og valgte at bruge det
der sælges almindeligvis i gardinforretninger, Jysk sengetøj o.l. købte en
pakke med 10 meter af den smalleste. Det blev pænt, og kunne ikke ses
udefra, så du kan rolig bruge den selv om den er en smule bredere.
Jeg købte flere hægter at sætte i da jeg syntes der var for få, de købes i
campingforretningen

Venlig hilsen

Bente Jørgensen