Sidste chance !!
Fra : T. Hartung

Dato : 22-02-03 23:44

Husk i morgen er sidste chance for at tage til Herning og besøge
feriemessen - SES vi ??

mvh.
T. Hartung

Fra : Carsten Stage

Dato : 22-02-03 23:39

In news:3e57fb9a$0$31924$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
T. Hartung typed:

> Husk i morgen er sidste chance for at tage til Herning og besøge
> feriemessen - SES vi ??

Nix... Det er jo gamle nyheder for os der så det på Sjælland! ...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : PHK

Dato : 23-02-03 08:39

"Carsten Stage" <stageNOSPAM@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> In news:3e57fb9a$0$31924$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
> T. Hartung typed:

> Nix... Det er jo gamle nyheder for os der så det på Sjælland! ...

Til gengæld kan du jo så ikke prale af at have været på Danmarks største
feriemesse lige som os andre ;)

--
_
|_|

Fra : Carsten Stage

Dato : 23-02-03 09:17

In news:3e587a95$0$15831$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
PHK typed:

> Til gengæld kan du jo så ikke prale af at have været på Danmarks
> største feriemesse lige som os andre ;)

Det må da være arealmæssigt for så vidt jeg ved er det da de samme
udstillere - eller er det?

--
Carsten Stage
Skoda Fis'li'a 1.6

Fra : T. Hartung

Dato : 23-02-03 09:57

> In news:3e587a95$0$15831$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,

> Trædecykel...(indtil den blev stjålet (=¤#P*^(&(&¤#)

Avisoverskrift:
"Flere og flere tager cyklen" ........ hvem har taget Carstens ??

... Surt - konen og jeg har sådan nogle special MTB dem låser vi sg' med wire
også

mvh
T. Hartung

Der er ves at gøre sig klar til Herning

Fra : Carsten Stage

Dato : 23-02-03 10:12

In news:3e588b25$0$31977$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
T. Hartung typed:

> Avisoverskrift:
> "Flere og flere tager cyklen" ........ hvem har taget Carstens ??

> .. Surt - konen og jeg har sådan nogle special MTB dem låser vi sg'
> med wire også

Det var en gammel Centurion MTB, så gammel at det ikke engang kan betale sig
at melde det til forsikringen. Værre med datterens der kun var godt ét år
gammel - det er anmeldt, så vi venter bare på erstatningen, for jeg tror
ikke på at den dukker op.

Der er bestilt 2 nye cykler; Kildemoes V-bike (m. rullebremse) til datteren
og en Kildemoes Logic til mig. Dertil en wire så de kan låses til huset via
et par kraftige dimser, beregnet til at holde stilladser!

De er ikke for tunge til at tage med på campingturene.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Lars Lund

Dato : 23-02-03 13:32

Carsten Stage wrote:

> [...]

Vi var der fredag fra åbningstid til ca. kl. 17.30. Der var total kaos
ved indgangen, da messen åbnede pga. total mangelende organisering af
nok indgangsluger og køsystemer. Men da vi først var kommet ind var det
sådan en god messe. Vi endte ihverfald med at købe et nyt telt -:)

--

\lars lund, Aalborg, ikke@larslund.dk

Erstat "ikke" med "ll" i mailadressen før @ ved svar på denne mail.

Replace "ikke" with "ll" in the mailadress before @ replying direct on
this mail.

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 22-02-03 23:47

"T. Hartung" <torben.hartung@noSPAMmail.dk> wrote in message
> Husk i morgen er sidste chance for at tage til Herning og besøge
> feriemessen - SES vi ??
>
> mvh.
> T. Hartung

Har været der idag ! og der kommer sikkert ikke nogen imorgen, for det
virkede som hele Danmark skulle til Herning idag, vi kørte i kø næsten fra
Arnborg og til Herning, så der kan da umuligt komme nogen imorgen .

Mvh

Kaj Erik Olsen

Fra : T. Hartung

Dato : 22-02-03 23:59

"Kaj Erik Olsen" <morial@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Har været der idag ! og der kommer sikkert ikke nogen imorgen, for det
> virkede som hele Danmark skulle til Herning idag, vi kørte i kø næsten fra
> Arnborg og til Herning, så der kan da umuligt komme nogen imorgen .

.... hehe - ja men så bliver vi jo kun 4 i morgen - det skulle så være muligt
at blive bare lidt forkælet

Ja- med mindre Carsten skulle trænge sig uventet på - igen )

mvh.
T. Hartung

Fra : Gismo

Dato : 23-02-03 00:01

T. Hartung wrote:
> Husk i morgen er sidste chance for at tage til Herning og besøge
> feriemessen - SES vi ??
>
> mvh.
> T. Hartung

Nix.... Var der sidste år, der var alt for mange mennesker gider ikke
det gedemarked igen.

Så meget nyt kan der vel heller ikke være. Det meste kan købes biligere
andre steder, D f.eks.

Gismo.

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 23-02-03 08:31

Sat, 22 Feb 2003 23:44:04 +0100, skrev "T. Hartung"
<torben.hartung@noSPAMmail.dk> :

>Husk i morgen er sidste chance for at tage til Herning og besøge
>feriemessen - SES vi ??

Nix - vi er fra Sjælland, så vi så nyhederne for flere uger siden

Et godt råd til Sjællænderne:
Vi var forhindret i at besøge campingudstillingen den første weekend
(den uden ferieudstilling), så vi måtte vente til ugen efter og så
betale næsten det dobbelte i billetpris for at se den samlede
ustilling.
Men rent faktisk viste det sig at være alle pengene værd, for der var
næsten ingen gæster i campingområdet (campingfolket havde jo været der
weekenden før), så vi havde rigelig mulighed for at kigge og "pille"
ved alt det vi havde lyst til (og drømme om en lottogevinst, så vi kan
købe en egoist-atuocamper).

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside med bl.a. Galleri: http://home.tiscali.dk/cgsorens

Fra : Jensn

Dato : 24-02-03 08:10

"T. Hartung" <torben.hartung@noSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> Husk i morgen er sidste chance for at tage til Herning og besøge
> feriemessen - SES vi ??
>
> mvh.
> T. Hartung

Var der i fredags - hvilken skuffelse !!

Og vi ses i hvertfald ikke næste år

Jensn

Fra : T. Hartung

Dato : 24-02-03 18:30

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Var der i fredags - hvilken skuffelse !!
>
> Og vi ses i hvertfald ikke næste år

...høhø .. vi syntes også det var lidt spild af tid, penge og kilometer -
skulle sq' være kort i skoven på min MTB - vejret var herligt :(

det kan da væe vi ses der til næste år )

mvh
T. Hartung

Fra : [BitSeN]

Dato : 24-02-03 19:27

On Sat, 22 Feb 2003 23:44:04 +0100, "T. Hartung"
<torben.hartung@noSPAMmail.dk> wrote:

>Husk i morgen er sidste chance for at tage til Herning og besøge
>feriemessen - SES vi ??

Vi var også forbi, skuffet ? måske

Hvad var forventningerne ?

Personligt indfriede camping og autocamper udstillingen mine
forventninger - næsten alle forskellige fabrikater var repræsenteret
med næsten alt, meget mere kan man vel ikke forvente fra den side ?.

Jeg havde nok forventet lidt bedre mulighed for at gøre *en god
handel*, tilbud på letvægtglasflasker, gode tilbud på fortelte,
forskellig campingudstyr som man *ikke kan undvære* osv.

Hvad havde i andre forventet ?

mvh
Brian

Fra : Lars Lund

Dato : 25-02-03 18:31

[BitSeN] wrote:

> [...]
> handel*, tilbud på letvægtglasflasker, gode tilbud på fortelte,
> forskellig campingudstyr som man *ikke kan undvære* osv.

Enig i at der var alt for lidt campingudstyr at se på.

Det er da sjovt nok at se på megadyre campingvogne og campere, men hvis
man nu har brug for et nyt campingbord kunne det være svært at finde.

Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 26-02-03 22:31

Enig i at der var alt for lidt campingudstyr at se på.
Ja der er næsten mere at se på i en camping butik

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-02-03 22:43

Hans J Mathiesen <hjm@tdcadsl.dk> skrev:

> Enig i at der var alt for lidt campingudstyr at se på.
> Ja der er næsten mere at se på i en camping butik

I mangel af campingudstyr, må jeg da venligst henlede din opmærksomhed
på linket i min signatur! - Det vil gøre det meget nemmere at finde ud
hvem og hvad du svarer på

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Carsten Stage

Dato : 26-02-03 23:52

In news:3e5d3218$0$16167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans J Mathiesen typed:

> Enig i at der var alt for lidt campingudstyr at se på.
> Ja der er næsten mere at se på i en camping butik

Du Hans... Nu har du fulgt gruppen i mere end et par måneder, og du kan ikke
have undgået at at opdage at der er visse retningslinier du bør overholde -
ikke for at glæde mig, men for at denne gruppe fortsat vil være læseværdig

Kunne du ikke tage og læse lidt på http://usenet.dk hvor de forskellige
retningslinier for brugen er nedskrevet.

Specielt bør du se på hvordan du besvarer indlæg:

Slet alt det der ikke er væsentligt for dit indlæg, og skrive under det du
svarer på? Om ikke andet så for at være med til at bibeholde usenet som et
effektivt sted at udveksle meninger og erfaringer? Hvorfor? Det er fint
forklaret på http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

FUT: news:dk.admin.netikette - hvilket betyder at svar herpå automatisk
havner der, hvor netikettedebatten hører til.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 27-02-03 10:35

"Carsten Stage" <stageNOSPAM@fabel.dk> wrote in message
> [...]
> effektivt sted at udveksle meninger og erfaringer? Hvorfor? Det er fint

Dig og andreas er simpelthen for meget, men det ved i vel.

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Jensn

Dato : 27-02-03 11:29

Hej Kaj

Jeg tænkte præcis det samme

Hovsa - nu kom jeg vist til at quote forkert .-)

Jensn

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 27-02-03 12:43

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> wrote in message

> Hej Kaj
>
> Jeg tænkte præcis det samme
>
> Hovsa - nu kom jeg vist til at quote forkert .-)

Ja du kunne nu også godt trænge til lidt hjælp, på

Problemet er at der er nogle i denne NG som faktisk står på nakken af
hinanden, for at fortælle, andre hvor dårlige andre er, og det bringer i den
grad mit "pis i kog"

Bemærkelsværdigt har jeg mødt nogle af "politibetjentene" i andre NG'er og
der skal de nok holde mund med, citatteknik osv.

Og nej jeg ønsker ikke en fuldstændigt rodet NG, men det skal være plads til
alle, og så må vi acceptere en smule fejl hist og her, det er jo trods alt
ikke IT nørder alle sammen men capister.

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Carsten Stage

Dato : 27-02-03 16:16

In news:3e5df909$0$52106$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Kaj Erik Olsen typed:

> Problemet er at der er nogle i denne NG som faktisk står på nakken af
> hinanden, for at fortælle, andre hvor dårlige andre er, og det
> bringer i den grad mit "pis i kog"

Det bringer mit "pis i kog" når enkelte helt bevidst tilsidesætter det som
brugerne har fundet ud af virker bedst

Det du henviser til har intet at gøre med at være på nakken af nogle - der
er tale om venlige (!) vejledninger i hvordan man kan rette eventuelle
smuttere inden det ender med at ingen gider hjælpe og inden gruppen bliver
ødelagt.

> Bemærkelsværdigt har jeg mødt nogle af "politibetjentene" i andre
> NG'er og der skal de nok holde mund med, citatteknik osv.

Hvis du går ind i en gruppe så burde du selv lodde stemningen inden du
kaster dig ud i at debattere. Du henviser til d.f.bil som har sit helt eget
liv og helt egen omgangstone. Det kunne jeg ikke drømme om at forsøge at
lave om på. Lyt og tilpas dig!

Denne gruppe er stadig ny og de fleste brugere nye på usenet. Derfor er der
al mulig grund til at henvise til spillereglerne så de ikke kommer skævt ind
på det.

> Og nej jeg ønsker ikke en fuldstændigt rodet NG,

Hvorfor søren bringer du så dette emne op i en forkert gruppe?- samtidig med
at du bevidst tilsidesætter den FUT der ellers ville have sørget for at
netiketedabatten blev holdt væk herfra!

Det er lige så smart som at vælge at køre i modsatte side af vejen...

Prøv at se her - http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html - hvorfor det
ikke er smart at skrive over det man svarer på og her -
http://usenet.dk/netikette/essentiel.html - for at se de vigtigste
anbefalinger for, hvordan man bedst bruger nyhedsgrupperne.

Net-etiketten er en "Emma Gad's Takt og Tone for Internet-brugere", og
ikke - som mange fejlagtigt tror - et regelsæt man kan overholde eller ej..
At overtræde den er ikke som at køre 130 på motorvejen, men som at klø sig
bagi lige før man giver hånd.

Netiketten er opstået gennem flere år. På samme vis som andre sociale
spilleregler er opstået i andre grupper. Der sidder ikke en speciel gruppe
og definerer regler, og der afholdes sjældent afstemninger om hvad der er
rigtigt og forkert. De fleste retningslinier er indlysende fornuftige og de
kan alle forklares og forsvares, hvis det skulle vise sig nødvendigt.

Husk altid på, at netiketten ikke er til, for at genere dig, men for at gøre
usenet behageligt, for så mange brugere som muligt.

Hele usenets effektive måde at virke på bygger netop på at man følger
netiketten - hvilket også du ville kunne forstå hvis du besøgte de sider der
er hanvist til

> ... men det skal være
> plads til alle, og så må vi acceptere en smule fejl hist og her, det
> er jo trods alt ikke IT nørder alle sammen men capister.

En fejl hist og her er der heller ingen der gør af - men når enkelte bevidst
tilsidesætter spillereglerne er der al mulig grund til at reagere med en
vejledning - ellers bliver det hurtigt en rodet gruppe der ikke er
læseværdig, og det er præcist det du har gang i, blandt andet ved at fjerne
den FUT der var sat. Det har ikke noget med IT nørderi at gøre men det har
at gøre med at der vises hensyn og respekt overfor de anbefalinger der
gælder.

Det blev til lidt mere end beregnet, men det kan måske være med til at skabe
forståelse for, at nogle bliver ved med at vejlede, når nogle "træder ved
siden af".

FUT til news:dk.admin.netikette - som sender svar til gruppen hvor
netikettedebatten hører til - med mindre at man bevidst vælger at fortsætte
i en forkert gruppeog støje i campinggruppen.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, og måske ikke helt sikker
på hvordan man bærer sig ad, så er der hjælp at hente på

Fra : Arne Keller

Dato : 27-02-03 20:15

On Thu, 27 Feb 2003 12:43:09 +0100, "Kaj Erik Olsen"
<morial@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>hinanden, for at fortælle, andre hvor dårlige andre er, og det bringer i den

For ikke længe siden diskuterede vi så vidt jeg husker hvordan man
kunne vejlede nye uden at trampe dem på tæerne.

Jeg syntes at Carsten forsøgte på en pæn måde at give et par gode råd,
sent i en tråd så det ikke ødelage diskussionen, præcist som flere
ønskede tidligere.

Carsten jeg syntes det var helt OK, hvsd mon ham som blev vejledt
systes ?

Da jeg for en del år siden fik hjælp til at agere på Usenet fandt jeg
det ikke fornærmende men som en hjælp.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : Carsten Stage

Dato : 27-02-03 20:49

In news:7mos5v4qab2cn12cm51fhhu15gvi2u94l5@4ax.com,
Arne Keller typed:

> Jeg syntes at Carsten forsøgte på en pæn måde at give et par gode råd,
> sent i en tråd så det ikke ødelage diskussionen, præcist som flere
> ønskede tidligere.

Inden jeg gav Hans et ord med på vejen kiggede jeg tilbage og kunne se at
han konsekvent svarede over kæmpecitater.

> Carsten jeg syntes det var helt OK, hvsd mon ham som blev vejledt
> systes ?

Jo tak - men der har jo ikke været kommentarer fra ham - men kun fra et par
andre i andre tilfælde. Den sidste positive kommentar jeg fik var fra T.
Hartung som tog http://usenet.dk til sig - og som nu færdes hjemmevant i
flere grupper.

> Da jeg for en del år siden fik hjælp til at agere på Usenet fandt jeg
> det ikke fornærmende men som en hjælp.

Der var også min reaktion i sin tid - hvorfor jeg simpelthen ikke forstår
hvorfor nogle altid skal kommentere og opfatte vejledninger negativt. Der er
jo kun tale om at give en håndsrækning til folk, så de kan få maksimalt ud
af usenet/nyhedsgrupperne. Jeg forsøger netop at holde stilen som
"vejledning" fremfor at "svinge med kniplen" - selvom guderne skal vide at
det nogle gange kan være svært...

Sidst - kan vi ikke holde netikettedebatten ude af denne gruppe? Det sidste
sted den hører til er her. Der er en gruppe netop til det formål, nemlig
news:dk.admin.netikette hvortil der sættes FUT - hvilket betyder at svar
herpå havner i rette gruppe, medmindre at man aktivt forhindrer det.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- som efterlyser en OE fil fra news.uni-c.dk med dk.fritid.camping
med alle gruppens indlæg fra gruppens start...

Fra : Janne Madsen

Dato : 27-02-03 20:47

Kaj Erik Olsen <morial@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e5df909$0$52106$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Problemet er at der er nogle i denne NG som faktisk står på nakken af
> hinanden, for at fortælle, andre hvor dårlige andre er, og det bringer i
den
> grad mit "pis i kog"

Desværre må jeg give dig ret Kaj og med rissiko for at blive beskyldt for at
gå på kompromis med mine egne holdninger vil jeg alligevel citere lidt fra
usenet

Der står under citatteknik:

"Båndbreddespild
Ganske simpelt fylder citater. De bevirker at det tager længere tid at hente
indholdet af nyhedsgrupperne hjem, hvilket for de fleste betyder ekstra
udgifter."

Hvis ikke alle de indlæg der er afledt af at en enkelt bruger har opført sig
lidt ved siden af er ren båndbreddespild så må i have mig undskyldt.
Tilsyneladende er alle disse til tider velmenende tilrettevisninger i
direkte strid med god citatteknik ifølge usenet da med eller uden rette
afleder diskussioner der er emnerne totalt uvedkommende og dermed er rent
båndbreddespild.

Der står yderligere under citatteknik

"Redundans
Et par velvalgte citater fra forgående indlæg, hjælper læseren til at følge
med i diskussionen, men at citere det hele giver ingen ekstra information.
Hvis læseren er interesseret i hele forgående indlæg, kan han kigge på det
vha. sin nyhedslæser."

Ofte indeholder indlæg med tilrettevisninger kun en tilrettevisning og har
derfor absolut intet med diskussionen at gøre og er dermed medvirkende til
at skabe forstyrrelser og gør det svært at følge med i diskussionen hvilket
tilsyneladende er i strid med god citatteknik

Der står yderligere under citatteknik

"Uoverskuelighed
Hvis masse-citering blev udbredt, ville indlæggene i de forskellige tråde
blive meget store efter blot 3-4 svar. "

Derudover gør hele striber af indlæg der egentligt omhandler et helt andet
emne uoverskueligheden endnu værre da det bliver meget svært at finde de
indlæg der reelt omhandler den forud startede debat. Altså det er også her i
strid med god citatteknik

Ja undskyld mig mit øf, jeg skal nok lade vær for eftertiden men mit "pis"
koger også af og til.
I forholdet til andre nyhedsgrupper og deres forskelligartede kultur vil jeg
godt give dem ret der siger at dette er en forholdsvis ny nyhedsgruppe men
det synes jeg nu vi skal udnytte til at skabe vores egen kultur der består
af en hvis mængde accept og positiv overbærenhed som vi iøvrigt ofte praler
af er typisk for campister.

med venlig hilsen
Lennart Sørensen
Der synes at disse evindelige diskussioner og tilrettevisninger får det til
at ligne en rodet skraldespand

Fra : Carsten Stage

Dato : 27-02-03 21:01

In news:vTt7a.90$a73.79@news.get2net.dk,
Janne Madsen typed:

> Ja undskyld mig mit øf, jeg skal nok lade vær for eftertiden men mit
> "pis" koger også af og til.

Engagement fulgt op med argumentation er altid godt - det er jo netop
debatgrupper...

> ... men det synes jeg nu vi skal udnytte til at skabe vores
> egen kultur der består af en hvis mængde accept og positiv
> overbærenhed som vi iøvrigt ofte praler af er typisk for campister.

Samt hjælp og vejledning...!

Jeg er et stykke vej enig med dig - men når man mere end én gang har set at
overdreven overbærenhed fører til at en gruppe i praksis bliver ubrugelig,
så finder man ud af at der er al mulig grund til at fastholde netiketten.

Så meget iøvrigt, at de fleste udbydere stiller krav om at brugerne
overholder den og at man i yderste konsekvens bruger manglende overholdelse
af netiketten som baggrund for at klippe brugerens forbindelse...

> Der synes at disse evindelige diskussioner og tilrettevisninger får
> det til at ligne en rodet skraldespand

Prøv at lægge mærke til at det sjældent er vejledninger uden deltagelse i
debatten iøvrigt. Og det er først nor nogle begynder at sætte spørgsmål ved
netiketten at det løber løbsk. Derfor, hold netikettedebatten i rette gruppe
og respekter den FUT der måtte være sat.

FUT til news:dk.admin.netikette - hvilket betyder at svar
herpå havner i rette gruppe, medmindre at man aktivt forhindrer det.

Fra : Gismo

Dato : 27-02-03 15:26

Jeg syntes det er uheldigt at de vejledninger/ irettesættelser som bliver
givet her i gruppen skaber mere diskussion end de spørgsmål der er fremsat,
uagtet at de er venlig ment er der alligevel nogen der tager dem til sig og
føler sig stemplet.

Jeg tænker nu på om "vejledningerne" om ditten og datten ikke giver mere
støj i gruppe end hvis man lod være, det er min opfattelse at hvis en bruger
ønsker at blive ved med at bruge gruppen finder de sig tilrette med den måde
som gruppen fungere på hen ad vejen.

Gismo.

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-02-03 22:22

Gismo <baatnakkedummy@hotmail.com> skrev:

[ ... ]
> Jeg tænker nu på om "vejledningerne" om ditten og datten ikke giver
> mere støj i gruppe end hvis man lod være,

Intet af nedenstående er møntet på dig personligt!

Det der giver støjen er ikke vejledningerne, heller ikke alle
nybegynderne som endnu ikke har lært så forfærdelig meget om usenettet
og nyhedsgrupperne endnu. Støjen genereres og vedligeholdes af de
tullinger der mener at det er helt ok at spille høj musik i
bibliotekets læsesal, bøse uhæmmet, vildt, længe og ukontrolleret på
restaurant, samt tisse i blomsterkummen midt på byens torv.

Langtr de fleste nybegyndere tager vejledningerne til sig som de er
ment, nemlig som venlig ment hjælp. Men der vil altid være nogle få
gadedrengeagtige personager som vil råbe højt uanset, og som tror at
man kan opføre sig som man vil alle steder!

Og skal vi så ikke endnu engang blive enig om at debat om netikette
ikke hører til i denne gruppe, da der er en specifik gruppe dertil.

FUT dk.admin.netikette

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-02-03 22:23

Gismo <baatnakkedummy@hotmail.com> skrev:

[ ... ]

Og så er dit puter-ur af en eller anden grund stillet til et lidt
skævt tidspunkt

Fra : Gismo

Dato : 27-02-03 23:39

Andreas Falck wrote:
> Gismo <baatnakkedummy@hotmail.com> skrev:
>
> [ ... ]
>
> Og så er dit puter-ur af en eller anden grund stillet til et lidt
> skævt tidspunkt

Hermed rettet. )

Gismo.

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-02-03 23:41

> Hermed rettet. )

Det ser noget bedre ud!

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-02-03 11:25

"Kaj Erik Olsen" <morial@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Dig og andreas er simpelthen for meget, men det ved i vel.

Ønsker du et let overskuelig samt læsevenlig gruppe - eller skal det
ligen en rodet skraldespand?