bourg d' Oisans
Fra : Bjarne Højgaard Jens~

Dato : 15-02-03 11:07

Bourg d' Oisans.....Camping i dette område i alperne med kort afstand til en
større sø med mulighed for at sætte en båd i vandet?

Er der nogen der et godt sted...?

mvh. bjanrne

Fra : Bjarne Højgaard Jens~

Dato : 15-02-03 16:52

........Er der nogen der et godt sted.......

ja det danske sprog kan være en svær en......jeg ved godt jeg har skrevet
forkert, men det jeg mener er om nogen kender et godt sted omkring Bourg d'
Oisans

på forhånd tak, bjarne

Fra : Poul Bak

Dato : 16-02-03 13:29

Omkring 10 km. øst for Bourg findes der en stor opdæmmet sø (med iskoldt
vand) lige nedenfor dæmningen er der en campingplads, man cykler forbi den
på vej fra Bourg til col de l. Croix de fer
Lidt længer syd for dæmningen ligger der 2 Campingpladser, jeg vil anbefale
Camping belle Donna (noget i den retning) af de 2, ellers vil jeg nok tage
ind til selve Bourg, der ligger campingpladserne i gå afstand fra Centrum.
Hvis det primære formål med turen er at sejle er der mange andre steder i
Frankrig jeg vil foretrække fremfor det nævnte område.

MVH

Poul Bak

Fra : Bjarne Højgaard Jens~

Dato : 16-02-03 20:58

formålet er ikke kun sejllads, men også at cykle i bjergene, derfor dette
område, forøvrigt tak for dine oplysninger.