Route 66 - PC-program
Fra : T. Hartung

Dato : 14-02-03 17:59

Har lige været på biblioteket og kikke efter lidt inspiration til
sommerferien. Fandt flere PC-programmer bl.a. Route 66 som kan anvendes til
planlægning af køreturen - på dansk, med manual og hele molevitten - smed
mit sygesikringskort på bordet - og Wupti - hjem med programmet en hel
måned - ja det er nu ikke nødvendigt - efter det er installeret på PC'en kan
man bare aflevere CD'en igen NO PROBLEMO - og det er nemt at bruge.

Se det syntes jeg er god service - godt nok er programmet fra 99 men det
virker fint - og er gratis - prøv det!!

mvh
T. Hartung

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-02-03 22:16

In news:3e4d1ef8$0$11076$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
T. Hartung typed:

> Se det syntes jeg er god service - godt nok er programmet fra 99 men
> det virker fint - og er gratis - prøv det!!

Og PHK vil sikkert anbefale det, frem for de opdaterede kort baseret på
NavTechs materiale, der stadig ikke er fejlfri.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 15-02-03 00:08

> Se det syntes jeg er god service - godt nok er programmet fra 99 men det
> virker fint - og er gratis - prøv det!!

2003 pro udgaven dækker nu hele eroupa, med husnumre på alle vej, med en
dækning omkring 92%. Fra sverig i nord, til det sydligste italien, og alle
lande imellem

Allan Bach

Fra : T. Hartung

Dato : 15-02-03 00:28

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> skrev i en meddelelse

> 2003 pro udgaven dækker nu hele eroupa, med husnumre på alle vej, med en
> dækning omkring 92%. Fra sverig i nord, til det sydligste italien, og alle
> lande imellem

så den hos den lokal softwareforhandler - prisen er dog så 299,- har ikke
prøvet den ver.

mit forslag var lidt "ældre" men gratis

mvh
T. Hartung

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 15-02-03 12:21

> så den hos den lokal softwareforhandler - prisen er dog så 299,- har ikke
> prøvet den ver.
>
> mit forslag var lidt "ældre" men gratis

Det var skam heller ikke en kritik, men en service oplysningen

Allan Bach

Fra : peter jeppesen

Dato : 02-03-03 10:15

Hej med Jer

Jeg har lige gemmengået de mail omkring route 66.
Jeg har både den danske route 66 samt route 66 europa.

Allan S Back skriver at der også findes en europa route 66 PRO.
Findes der 3 forskellige eller er det den normale europa du kalder
PRO

venlig hilsen

ps Jeg kan kun anbefale dette program som er på dansk.

Fra : Verner

Dato : 02-03-03 23:19

On 02 Mar 2003 09:14:57 GMT, peter jeppesen <jeppesen@210WUprivat.dk>
(slet 210WU) wrote:

>Allan S Back skriver at der også findes en europa route 66 PRO.
>Findes der 3 forskellige eller er det den normale europa du kalder
>PRO

Ja, der findes 3 forskellige 2003 udgaver.

Europa Pro har færre lande med (Østeuropa er ikke medtaget) - til
gengæld er den meget mere detaljeret - mange steder helt ned på
husnummer niveau.

Den baserer sig på NavTech kort - det gør "standard" udgaven ikke.

Verner

Fra : Verner

Dato : 16-02-03 13:29

On Fri, 14 Feb 2003 17:59:25 +0100, "T. Hartung"
<torben.hartung@noSPAMmail.dk> wrote:

>Har lige været på biblioteket og kikke efter lidt inspiration til
>sommerferien. Fandt flere PC-programmer bl.a. Route 66 som kan anvendes til
>planlægning af køreturen

Ja, og så tilslutter du lige en GPS "mus" til ca. 1.400 kroner - så
kan du indenfor få meter se hvor du er.

Man kører direkte til campingpladsen.

Verner