Præst søges
Fra : Jens Jensen

Dato : 15-03-01 07:40

Hej NK, Nu troede i lige at jeg var gået forkert i byen, at dømme efter
emnetråden. Men dette er ikke tilfældet. Jeg/vi søger faktisk en præst, som
kan, vil, må gifte et par svenskere til vores 21. Internationale
Himmerlandstræf lørdag d. 26. maj. Skulle du have kendskab til hvor en sådan
findes vil jeg/vi meget gerne høre fra dig. Vi har prøve vores lokale præst
og borgermester, men de vil ikke, når det skal foregå på træfpladsen. Vi har
tænkt lidt på Ingelis Wagner, men vi har ingen anelse om hvor hun bor eller
hvordan vi kan få kontakt med hende.

Please hjælp os - der er andre der har prøvet før os - Roskilde festivalden,
Hjallerup Marked ect.

Bedste Mc vejr

Jens Jensen
Aars Touring Club
www.aatc.dk

Fra : J W Nielsen

Dato : 15-03-01 09:24

> [...]
har
> tænkt lidt på Ingelis Wagner, men vi har ingen anelse om hvor hun bor

Hej !
Jamen på nettet kan vi alt:
Jeg møder periodisk Inge Lise på MC...

Inge-Lise Wagner
Lærkebakken 5
3210 Vejby
48705565

Mvh
Jørgen, XJ900
Gilleleje

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-03-01 13:19

*enter remember mode*
-noget-med-en-præst-på-en-træfplads-
*logging of remember mode*

Hva' mæ en af de lokale?

Selv kommer jeg fra Nibe, og ved derfra, at vores lokale præst er en
forholdsvis ung fætter, som faktisk er meget åben og af fri natur (hvad det
så indebærer, når man er præst...)

Men Jens Anders Djernis, som han nu engang hedder, tror jeg nu godt, at vil
hjælpe jer

I kan jo hilse ham fra en af hans gamle FDF-børn, der har anbefalet ham ;P

Held og lykke med projektet - måske deltager jeg selv i arrangementet

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : John Thomsen

Dato : 23-03-01 12:44

On Thu, 15 Mar 2001 07:39:32 +0100, "Jens Jensen"
<jens-j@post3.tele.dk> wrote:

>Please hjælp os - der er andre der har prøvet før os - Roskilde festivalden,
>Hjallerup Marked ect.
>
>Bedste Mc vejr

Hej Jens
Jeg ville anbefale dig at besøge www.folkekirken.dk
Dér finder du fortegnelser over samtlige sogne, og adskillige af dem
har egne hjemmesider, plus at præsten har egen e-mail.

Ku' det ikke være nærliggende at antage, at præster der har det, måske
også er så "moderne" indstillet at de vil gi' Jeres ægteskab det
afgørende kick-down.... ? ))

Venligst
John

"Friends are angels who lift us to our feet
when our wings have trouble remembering how to fly!"