Anbefaling for camping-butikker
Fra : Jan Viegand

Dato : 13-02-03 21:30

Jeg skal købe noget forskellige camping-udstyr, bl.a. til en campingvogn.
Kan I anbefale gode butikker, enten rigtige eller on-line? Jeg har bl.a.
kigget på disse:

http://www.campingpriser.dk/

http://www.camper.dk/

http://www.hks-camping.dk/

men jeg kender dem ikke.

Mvh.

Jan

Fra : Robert Lanther

Dato : 13-02-03 21:34

"Jan Viegand" <news@janFJERNviegand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan I anbefale gode butikker, enten rigtige eller on-line? Jeg har bl.a.

Det er absolut den BEDSTE og BILLIGSTE

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-02-03 21:37

Robert Lanther <robert@(REMOVEallthis if you write to
me)famlanther.dk> skrev:

> Det er absolut den BEDSTE og BILLIGSTE

Hvilken én er den absolut bedste og billigste, - der er faktisk nævnt
3 stk.

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Alle med debatforum ***

Fra : Robert Lanther

Dato : 13-02-03 21:46

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> skrev i en meddelelse
> Robert Lanther <robert@(REMOVEallthis if you write to

> Hvilken én er den absolut bedste og billigste, - der er faktisk nævnt
> 3 stk.

Den jeg skrev under !!!!!!

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-02-03 21:52

Robert Lanther <robert@(REMOVEallthis if you write to
me)famlanther.dk> skrev:

[ ... ]

> Den jeg skrev under !!!!!!

Det var da ikke sådan lige til at gætte!

En venlig og høflig ment opfordring:
se, læs og lær af det link der er nævnt i min signatur.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Robert Lanther

Dato : 13-02-03 22:04

> En venlig og høflig ment opfordring:
> se, læs og lær af det link der er nævnt i min signatur.

find dog noget andet at gå op i, istedet for at finde andres fejl!!!!

Fra : T. Hartung

Dato : 13-02-03 22:19

skrev i en meddelelse news:3e4c0827$0$13262$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> find dog noget andet at gå op i, istedet for at finde andres fejl!!!!

Du er desværre ny her kan man se af denne reaktion - se venligst tråden LMC
490F af Steffen Jessen lidt længere nede. Her blev drøftet hvorledes
personer som dig på en venlig måde kunne lære at færdes her på nettet - det
er en vanskeligt opgave som du er et glimrende eksempel på - Andreas Falck
var faktisk som altid bare venlig - men du spytter arrogant.

mvh
T. Hartung

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-02-03 22:32

me)famlanther.dk> skrev:

> find dog noget andet at gå op i, istedet for at finde andres
> fejl!!!

Jeg fik via ICQ desværre bekræftet mine anelser om at du ikke engang
kan tage en venlig og høflig anvisning til dig uden at kamme over!

Gid der aldrig må komme flere af den slags ignorante personager på
usenettet [et utopisk håb].

EOD og PLONK til tåben!

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 13-02-03 23:35

> Jeg fik via ICQ desværre bekræftet mine anelser om at du ikke engang
> kan tage en venlig og høflig anvisning til dig uden at kamme over!

Jeg forstår godt hvis folk, måske bliver en smule "tosset" og skælder ud på
dig Andreas, jeg har ca. 8 måneder fulgt denne gruppe, men følger mange
andre daglig, problemet er at åbner man munden i dette Camping forum, så har
du valgt dette som din mærkesag at alle bruger korekt citatteknik, og arme
den stakkel som ikke bruger korekt citatteknik, får prompte en venlig
henstilling fra "Andreas Falk"

Og når en ellers fredelig mand som mig også kan finde på at bande er det
fordi, når man skal læse i nyhedsgruppen en eller anden Hr eller Fru. Jensen
har svaret på et indlæg, så kan man være Bompesikker på et indlæg næstefter
fra Andreas Falk, og så tænker man, har denne mand endeligt et fornuftigt
indlæg i NG'en, meeeeeeen NEJ altid det samme "Brug venligst rigtig
citatteknik", jeg mener faktisk at DU sikkert får nogle til at holde sig
tilbage med et par gode kommentarer, hvilket er ærgeligt.

Så kunne du ikke for en gangs skyld prøve at køre lidt efter devisen, TILGIV
DEM, THI DE VED IKKE BEDRE, det ville gøre liver her i NG'en lidt mere
behageligt, der skulle jo gerne være plads til andet en "nørder"

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-02-03 23:50

Kaj Erik Olsen <morial@mail.tele.dk> skrev:

[ ... ]
> Jeg forstår godt hvis folk, måske bliver en smule "tosset" og
> skælder ud på dig Andreas,

Det siger du garanteret også til dem der spiller høj musik på
biblioteket, spytter på gulvet i restauranten, kører i venstre side af
vejen, kører kanllert på fortovet

Jeg har faktisk bemærket at der er faste brugere af denne gruppe der
ligefrem har udtrykt glæde over at jeg gider hjælpe nye på plads.
Nogle vil så ikke hjælpes, men bliver skide fornærmet - det er den
type med musik osv.!

> meeeeeeen NEJ altid det samme "Brug venligst rigtig
> citatteknik", jeg mener faktisk at DU sikkert får nogle
> til at holde sig tilbage med et par gode kommentarer,
> hvilket er ærgeligt.

Det er faktisk langt mere ærgeligt at der rent faktisk findes nogle
der bliver sure over at få en venlig og høflig anvisning på hvad der
er god skik og brug. Og at der findes nogle der har læst og skrevet i
denne bgruppe gennem længere tid, som stadig er så ignorante at de
bare ikke vil følge almindelig god skik og brug for normal god
opførsel i nyhedsgrupperne.

Og fordi der er alt for mange der støtter op om disse ignoranter er
jeg overbevist om at mange med rigtig gode kommenaterer og reel hjælp
ganske enkelt ikke gider være i en gruppe der bevidst "oversvømmes"
med næsten ulæselige indlæg på grund af ingen, eller dårlig, klippe-
og citatteknik m.m.

FUT dk.admin.netikette - hvilket betyder at svar på dette indlæg kun
kan læses i den gruppe.

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-02-03 00:17

In news:3e4c1cda$0$151$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Kaj Erik Olsen typed:

> Jeg forstår godt hvis folk, måske bliver en smule "tosset" og skælder
> ud

Jeg har set svaret fra Andreas - og vil lige (ud over at jeg er enig med
ham) tilføje dette:

En anden problemstilling er, at i denne relativt nye gruppe skulle det ikke
gerne gå hen og blive normalen, at man ser stort på de enkle retningslinier,
der gennem mange år - i enighed mellem debattørene i dk.admin og
d.a.netikette - har bevist hvad der gør nyhedsgruppernbe til det effektive
værktøj som det vitterligt kan være.

Retningslinierne er så enkle, at der ikke burde være nogle som kunne tage
skade af at tage imod den vejledning som Andreas og andre giver. Det er
vejledning som er velment overfor den der svares og vigtigt for usenets
effektive virkemåde.

Det er før set, at grupper reelt er gjort ubrugelige, blot fordi nogle
brugere ikke ville finde sig i, at der eksisterer retningslinier, og det
ønsker hverken jeg, Andreas eller du skal ske her?

FUT: news:dk.admin.netikette - som betyder at svar herpå havner i
dk.admin.netikette, med mindre man aktivt forhindrer det, da det er gruppen
hvor debat om dette hører til.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, og måske
ikke helt sikker på hvordan man bærer sig ad,

Fra : T. Hartung

Dato : 13-02-03 22:13

"Jan Viegand" <news@janFJERNviegand.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal købe noget forskellige camping-udstyr, bl.a. til en campingvogn.
> Kan I anbefale gode butikker, enten rigtige eller on-line?

Jeg er godt nok nysgerrig - mine erfaringer fortæller mig at hos
c.forhandlerne er der "aftalte" priser og monopol - alt koster det samme hos
alle forhandler - ingen konkurrence. De tjerener styrtene på stumperne - her
kunne DCU evt. godt prøve at skaffe lidt "procenter" til sine medlemmer -
håber snart konkurrencestyrelsen for kikket på denne kartel !!!

mvh
T. Hartung

Fra : Christian Z Jessen

Dato : 14-02-03 00:24

On Thu, 13 Feb 2003 22:13:08 +0100, "T. Hartung" wrote:

> her
>kunne DCU evt. godt prøve at skaffe lidt "procenter" til sine medlemmer -

Hvem?? DCU ?!? Sagde du DCU????
--
czj (Remove _remove_ from e-mail address)

Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-02-03 22:08

"Jan Viegand" <news@janFJERNviegand.dk> skrev

> http://www.campingpriser.dk/
>

> http://www.hks-camping.dk/

Jeg har prøvet begge to og det fungerer perfekt. Lad prisen bestemme hvem du
vælger.

Mvh Tommy

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-02-03 00:37

In news:ffT2a.84341$Hl6.7832478@news010.worldonline.dk,
Jan Viegand typed:

> ... Kan I anbefale gode butikker, enten rigtige eller
> on-line? Jeg har bl.a. kigget på disse:
>
> http://www.campingpriser.dk/

Relativ ny på nettet - og et godt bud på, hvordan man fremover kan handle
udstyr til fornuftige priser. Jeg har sog ikke selv benyttet dem.

> http://www.camper.dk/

Det er en ren grossistvirksomhed der leverer til alle campingforhandlere i
landet.

> http://www.hks-camping.dk/

Er den første udstyrsforhandler på nettet her i Danmark. De har det meste,
til priser der ofte kan konkurrere med de tyske on-line forhandlere.
Serviceniveauet er ud over hvad man har krav på, og de er hurtige og ja,
billige. Kan du ikke lige finde det du søger, så send dem en e-mail, de
svarer som regel hurtigt.

Jeg har en enkelt gang fået sendt en fejlbehæftet vare - hele tre gange blev
det byttet uden omkostning for mig - hvorefter partiet ville blive
returneret iflg. HKS - der var tale om at indholdet af emballagerne ikke
stemte overens med det der stod på kasserne. Det kostede over Kr. 200 i
retur porto, som HKS betalte uden problemer

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Jan Viegand

Dato : 14-02-03 07:29

Tak for alle de brugbare kommentarer, og beklager at spørgsmålet gav
anledning til lidt skænderi.

Jan

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-02-03 09:03

Jan Viegand <news@janFJERNviegand.dk> skrev:

> Tak for alle de brugbare kommentarer, og beklager at spørgsmålet gav
> anledning til lidt skænderi.

Du skal da slet ikke beklage noget som helst! Fortsæt du endelig med
at stille spørgsmål, komme med kommentarer, eller en hjælpende
oplysning til en anden spørger