Prag
Fra : Gunny

Dato : 12-02-03 23:20

Er der nogen der kan anbefale en rute til Prag fra Jylland?

Nordind fra Dresden eller ind fra vest ved Bayreuth/Nurenberg?

Tak

Hilsen
Erik

Fra : Eliasen

Dato : 13-02-03 00:14

"Gunny" <fars dreng@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der kan anbefale en rute til Prag fra Jylland?
>
> Nordind fra Dresden eller ind fra vest ved Bayreuth/Nurenberg?

Kommer lidt an på tidspunktet! Hvis I skal afsted nu her i løbet af den
næste måneds tid, ville jeg tage den over Bayreuth. Så risikerer I ikke at
de sachsiske alper er sneet til. Under normale omstændigheder rydder de pænt
dernede, meeeeen...! :)

Set fra en anden synsvinkel er det umådeligt smukt at køre gennem
bjerglandskabet på denne årstid.

--
Eliasen

Fra : Gunny

Dato : 13-02-03 00:56

Turen er først i 28-29 i starten af Juli. Det burde jeg jo nok have
skrevet..

Erik

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-02-03 01:00

Gunny <fars dreng@hotmail.com> skrev:

> Turen er først i 28-29 i starten af Juli. Det burde jeg jo nok have
> skrevet..

Så vil jeg da helt klart anbefale turen over Dresden op over bjergene,
da det er en utrolig smuk tur.

Må jeg også anbefale dig at læse linket i min signatur!

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Eliasen

Dato : 13-02-03 03:59

"Andreas Falck" <dewnull@nullspam.invalid> wrote in message

> Så vil jeg da helt klart anbefale turen over Dresden op over bjergene,
> da det er en utrolig smuk tur.

Helt enig! Det er en bemærkelsesværdig rejse. Hvis ikke du (eller din
rejseledsager) er til lettere påklædte kvindemennesker, bør I nok lukke
øjnene når I krydser grænsen. På den anden side (pudsig sætning efterhånden)
er det ret underholdende at se det der kan sammenlignes med mælkehylden i
Føtex.

--
Eliasen