Instruktørstol og lamelbord
Fra : Pipeline

Dato : 05-02-03 01:13

På messen i Bella så jeg en mørkegrå/sort instruktørstol til 275 kr.
Ligeledes så jeg et aluminiumsbord med lammeller som bordplade.

Det er ikke meget at gå efter, men er der nogen der ved hvem der
producerer/sælger disse produkter?
MVH
Pipeline

Fra : Jan Viegand

Dato : 05-02-03 18:52

"Pipeline" <exciter@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> Ligeledes så jeg et aluminiumsbord med lammeller som bordplade.
>
> Det er ikke meget at gå efter, men er der nogen der ved hvem der

Jeg mener at have set lamel-bordet hos Spejdersport. Kig evt. også på
http://www.campingpriser.dk/, måske kan du finde noget her.

Jan

Fra : Carsten Stage

Dato : 05-02-03 20:10

On Wednesday, February 05, 2003 1:12 AM [GMT+1=CET],
Pipeline <exciter@tiscali.dk> wrote:

> På messen i Bella så jeg en mørkegrå/sort instruktørstol til 275 kr.
> Ligeledes så jeg et aluminiumsbord med lammeller som bordplade.

De ting kan købes hos de fleste campingudstyrsforretninger (føj for et langt
ord) - jeg købte mit bord hos min sædvanlige campingforhandler, og ved at
presse lidt og henvise til priserne på nettet, så fik jeg det til en "go'"
pris...

Det gælder næsten alt udstyr, at man kan opnå rigtig gode priser, hvis man
henviser til enten HKS, campingpriser eller de tyske on-line forhandlere -
bedst kvis man tager en udskrift med i byen.

med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, og måske ikke helt sikker på hvordan
man bærer sig ad, så er der hjælp at hente på http://usenet.dk samt i

Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Sharan

Dato : 05-02-03 21:38

Hejsa
Prøv se siden: www.wolfcamper.dk/ der har jeg købt mine *S*
mvh Jan

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 06-02-03 04:19

"Pipeline" <exciter@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> På messen i Bella så jeg en mørkegrå/sort instruktørstol til 275 kr.
> Ligeledes så jeg et aluminiumsbord med lammeller som bordplade.

Sidste forår købte jeg et lamelbord 70x70 på tilbud i Aldi for omkring 100
kr. Det kunne være at de igen i dette forår fik lette campingmøbler på
tilbud.
Vi bruger det som ekstra bord, det vejer ikke noget særlig, og der fulgte en
opbevaringspose med.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : T. Hartung

Dato : 06-02-03 23:45

"Pipeline" <exciter@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> På messen i Bella så jeg en mørkegrå/sort instruktørstol til 275 kr.

de der instruktørstole fik jeg godt nok ondt i ryggen af - de røg ud - jeg
syntes man sidder rigtig dårlig i dem - vi har i dag possitionstole - så kan
man også hvile lidt efter en god frokost - uden at skulle rejse sig ))

mvh
T. Hartung