Lejrchef på DCU-Hornbæk.
Fra : Carsten Stage

Dato : 03-02-03 21:36

På denne side: http://www.camping-hornbaek.dk/ kan man læse, at DCU helt
meningsløst, efter min mening, har bortvist det ellers så populære og
samvittighedsfulde værtspar fra pladsen i Hornbæk.

Jytte & Peter er kendt vidt og bredt i campingkredse, fra både Kragenæs og
fra Hornbæk, hvor de altid har sørget for at man som gæst følte sig
velkommen.

Hvis der er noget ved de andre DCU lejrchefer, så kommer der en samlet
reaktion fra dem, hvor de ubetinget støtter Jytte & Peter - og det samme bør
der komme fra de forskellige kredse - og specielt Kreds 2.

med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, og måske
ikke helt sikker på hvordan man bærer sig ad,

Fra : Jensn

Dato : 04-02-03 08:19

"Carsten Stage" <stageNOSPAM@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meningsløst, efter min mening, har bortvist det ellers så populære og
> samvittighedsfulde værtspar fra pladsen i Hornbæk.

Hvor præcist er det lige at det står omtalt ? - Jeg kan ikke
lige hitte det

Mvh.
Jensn

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 04-02-03 08:32

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> wrote in message
> Hvor præcist er det lige at det står omtalt ? - Jeg kan ikke
> lige hitte det
>
> Mvh.
> Jensn

Du har ret, det er væk nu. Det stod der i aftes, men det er jo nok DCU der
har censureret det væk!
Erik

Fra : Carsten Stage

Dato : 04-02-03 08:44

On Tuesday, February 04, 2003 8:32 AM [GMT+1=CET],
Erik M. Nielsen <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> wrote:

> Du har ret, det er væk nu. Det stod der i aftes, men det er jo nok
> DCU der har censureret det væk!

Jeps - du har ret!

DCU har været tidligt oppe - de har allerede fjernet Jytte & Peters
meddelelse, og lagt en af deres gamle ind i stedet.

DCU har ikke engang mod til at skrive at de ikke er der mere, eller hvem det
er i stedet... Tvært imod er Jytte & Peter nævnt flere steder på de
forskellige undersider.

Det er måske DCU som har fået kolde fødder, og har trukket opsigelsen
tilbage?

med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Sune

Dato : 04-02-03 10:10

> [...]

Hvad stod der, kan du huske noget af det ?

vh Sune
(som i mange år har besøgt Hornbæk)

Fra : Verner

Dato : 04-02-03 20:39

On Tue, 4 Feb 2003 10:10:11 +0100, "Sune" <NOSPAM@nospam.com> wrote:

>Hvad stod der, kan du huske noget af det ?

Bortvist af DCU på grund af mangelfuld administration og dårlig
rengøring - kan ikke lige huske resten...

mvh
Verner

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 04-02-03 21:05

> Bortvist af DCU på grund af mangelfuld administration og dårlig
> rengøring -

Men vedkommende par oplyste at man ikke kunne få pengene til at række til
mere, ud af det sparsomme budget som DCU havde stillet til rådighed.

(ikke ordret men noget af det som jeg husker) har aldrig været på pladsen og
er eller har aldig været medlem af DCU (nybegynder)

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Carsten Stage

Dato : 05-02-03 08:59

Det var noget i den stil...

Det harmonerer bestemt ikke med de oplevelser vi har haft på pladsen. Og
bestemt heller ikke med de oplevelser campister har haft med Jytte & Peter,
da de havde Kragenæs. Der har altid været pænt og nydeligt begge steder,
både på pladsen i al almindelighed og ligeså i bygningerne, og i særdeleshed
i de sanitære lokaliteter - og de som kender mig vil vide, at jeg er meget
kræsen med, hvor jeg placerer min bagdel...

> Men vedkommende par oplyste at man ikke kunne få pengene til at række
> til mere, ud af det sparsomme budget som DCU havde stillet til
> rådighed.

I vinterhalvåret havde Peter dog problemer med at holde vejene farbare på
Hornbæk, men det tror jeg, når man så det materiel som blev stillet til
rådighed, en gammel traktor fra 50 eller 60'erne udstyret med en lille
kost - det var bestemt ikke fordi han ikke forsøgte, men fordi grejet var
utilstrækkeligt.

På kreds 2's generalforsamling sidste år blev det sagt til DCU's formand,
men han afviste blankt at det skulle være nødvendigt med investeringer ttl
det - http://home19.inet.tele.dk/cstage/camping/gen2002.htm

Mange ville have haft problemer med at komme ind og ud, på gund af DCU's
manglende vilje til at anskaffe det nødvendige grej, men klarede det med
velvillig hjælp fra Peter, der med sit private køretøj trak vogne ind og ud,
når det var nødvendigt.

Hele pladsen er i den periode hvor Jytte & Peter har bestyret den blevet
meget forbedret - blandt andet er beplantningerne blevet kraftigt og
nødvendigt beskåret - og vejene udjævnet og meget andet.

Desværre har pladsen lidt kraftigt under de byggearbejder der p.t. foregår
på og ved pladsen - det er næsten en umulig opgave for to personer, at holde
den høje standart man ellers har mødt. Men det er uanstændigt at bebrejde
personalet noget for det.

Det ville have været en anden sag, hvis der var blevet kigget nærmere på
Absalon - den plads syn's jeg altid har virket nusset og nedslidt.

med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 05-02-03 16:33

> [...]
>
> Carsten Stage
> --
>Det er hørt. De samme defekter på toiletterne to sæsoner i træk, altid
manglende sæbe, og ofte manglende toiletpapir samt altid beskidt. Man kommer
vist kun der fordi det er tæt på KBH. Personalet var heller ikke ligefrem
imødekommende da vi var der sidste gang, undskyld, jeg mener absolut sidste
gang.

Venlig hilsen
Steen.