Vej/landkort
Fra : Gismo

Dato : 02-02-03 22:53

Hej.

Jeg har ledt efter landkort over til nordlige Italien på nettet, men kan
ikke finde noget
Det må gerne være noget i stil med dem som man køber, som fylder det halve
stuegulv,
hvor der er aftegnet veje, søer, og bjerge,
Endnu bedrer et satellit kort hvor jeg kan zoome.

Vi regner med at tage til lido'en til
sommer og jeg vil gerne en tur op i bjergene.
Det er tænkt som en endags tur.

Der kunne være nogen her i NG der har haft en
god oplevelse og vil dele den.
EVT. et link til rejsebeskrivelser i den retning

Gismo.

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 03-02-03 23:13

> [...]
> stuegulv,
> hvor der er aftegnet veje, søer, og bjerge,
> Endnu bedrer et satellit kort hvor jeg kan zoome.

Du kunne anskaffe dig Route 66 Pro, som er digitalvejkort, ned til husnumre
niveau, i hele vesteruopa.

Allan Bach

Fra : Gismo

Dato : 04-02-03 21:41

Allan Schuster Bach wrote:

> Du kunne anskaffe dig Route 66 Pro, som er digitalvejkort, ned til
> husnumre niveau, i hele vesteruopa.
>
> Allan Bach

Hej Allan.

Jeg har Route 66 af ældre dato, betydelig bedre end And route 2000.
Sønder saltum i nordjylland er med, spekulerer på om det ikke er spild
af ram og mega byts )

Det fortæller ikke noget om terrenet, det hele ser fladt ud. Er der på pro
udgaven markering af det, evt. stigninger på en given rute?

Gismo