Tæppe til campingvogn.
Fra : Knud Klausen

Dato : 02-02-03 13:21

Er der en som kan oplyse mig om hvor man får lavet kantsyede tæpper til en
campingvogn.
På forhånd tak
__________________________________________________________________ Knud
Klausen

Fra : Carsten Stage

Dato : 02-02-03 20:21

In news:b1j2c3$ld8$1@sunsite.dk,
Knud Klausen typed:

> Er der en som kan oplyse mig om hvor man får lavet kantsyede tæpper
> til en campingvogn.

Fraster ApS
Ry Mølle
Rodelundvej 4B
8680 Ry

8788 2244
post@fraster.dk
http://www.fraster.dk/

De plejer at være repræsenterede på de forskellige messer, og der er gerne
et tilbud af en eller anden slags.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Carsten Stage

Dato : 02-02-03 20:27

In news:3e3d6fb2$0$162$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Carsten Stage typed:

> Fraster ApS
> Ry Mølle
> Rodelundvej 4B
> 8680 Ry

Hovsa - det ser ud til, at de har fået ny adresse:

Rodelundvej 4B
8680 Ry
Tlf.: 8788 2244
Fax: 8689 3912

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : PHK

Dato : 03-02-03 10:17

"Carsten Stage" <stageNOSPAM@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> De plejer at være repræsenterede på de forskellige messer, og der er gerne
> et tilbud af en eller anden slags.

Har du været på feriemesse - eller venter du til den store i Herning?? ;)

--
_
|_|

Fra : Carsten Stage

Dato : 05-02-03 09:42

In news:3e40cc24$0$13192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
PHK typed:

> Har du været på feriemesse - eller venter du til den store i
> Herning?? ;)

Jeg købte for et par år siden - men de var til stede i Belle i år - og
formodentlig osse i Herning.

med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, og måske
ikke helt sikker på hvordan man bærer sig ad,

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-02-03 10:50

Knud Klausen wrote:
> Er der en som kan oplyse mig om hvor man får lavet kantsyede tæpper
> til en campingvogn.

Hrj Knud.

Jeg købte et sæt lige inden jul levering tid ca. 14 dage, igennem den
lokale campinghandler fra Fraster pris i forhold til vognlængde og tæppe
kvalitet for en vogn som min på 4,6 m lå priserne på henholdsvis
2000-2500-3000 kr.Jeg valte den dyre den er læker vamset især da vi
bruger vognen hele året.

MVH Steen.

--

\\\\!////
-(o o)-

Fra : M.Ekberg

Dato : 05-02-03 18:59

"Knud Klausen" <hbr@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en som kan oplyse mig om hvor man får lavet kantsyede tæpper til en
> campingvogn.
> På forhånd tak
> __________________________________________________________________ Knud
> Klausen

Den bedste løsning er, hvis man er lidt fingernem, følgende.
Find et tæppe i erhvervskvalitet, det kan eventuelt være
en tæpperest som kan gøre forløbet billigere.
Læg nu de gamle tilpassede tæpper ovenpå det nye og
tegn op med en tusch, klip el. skær derefter de nye tæpper ud af
banestykket.
Indlever nu de nye tæppestykker til overlockning som
det hedder i fagsproget når man kantsyr et tæppe, hos din lokale
tæppeforretning.
Voila! 14 dage efter er du igen godt kørende.

Michael.

Fra : Carsten Stage

Dato : 05-02-03 19:28

In news:3e415125$0$139$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
M.Ekberg typed:

> Den bedste løsning er, hvis man er lidt fingernem, følgende.
> Find et tæppe i erhvervskvalitet, det kan eventuelt være
> en tæpperest som kan gøre forløbet billigere.

Det er en løsning - men ikke nødvendigvis den bedste. Tæpper af den type du
henviser til, er meget ofte *væsentligt* tungere end de specialtæpper som
Fraster benytter - og eftersom de fleste kæmper med at holde vægten nede,
lyder det ikke som "den bedste løsning". Endelig er Frasters tæpper lettere
at rengøre med deres filtbagside end de fleste gummibagsider på de andre
tæppetyper.

> Indlever nu de nye tæppestykker til overlockning som
> det hedder i fagsproget når man kantsyr et tæppe, hos din lokale
> tæppeforretning.

Det er rigtigt, og det laves som regel pænt

med venlig hilsen,

Carsten Stage
--

Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk