Kørekort
Fra : thomas

Dato : 15-03-01 03:07

Der er jo lavet noget om på kørekortet til motorcykel siden at jeg tog det
det var i 91.
Hvordan er det delt op idag jeg tænker på i mit kørekort står der A1 1=solo
2=m/sidevogn men nu er der jo kommet lille og stort kørekort. hvordan er
det delt op så

mvh.

Thomas

Fra : Jens U

Dato : 15-03-01 04:40

thomas skrev ...
> [...]
>2=m/sidevogn men nu er der jo kommet lille og stort kørekort. hvordan er

Lille og stort
Sidevogn er en del af undervisningen nu og kommer så på kortet.
Men vær glad for du ikke skulle til at tage det i dag,
for det er blevet betydeligt dyre at erhverve sådan et nyt kort.

Kik i de tråde her:
"Kørekort til sidevogn " 130301 02:02,
"Regler for Mc kørekort" 050301 10:58

--
Hilsen Jens, HONDA Revere - madkasse 85, mc 91 (sidevogn må vente.)
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X