AGV Hjelm ???
Fra : J&B

Dato : 14-03-01 20:39

AGV har lavet en ny hjelm som skulle hedde Ascot City!
Er der nogen som ved hvor den kan købes, og hvad den koster.
Det er en åben hjelm.
Med Venlig Hilsen B.M

Fra : Armand

Dato : 15-03-01 03:12

J&B <jabm@wanadoo.dk> skrev i en
> AGV har lavet en ny hjelm som skulle hedde Ascot City!
> Er der nogen som ved hvor den kan købes, og hvad den koster.

Eftersom at det er Yamaha-importøren der tager AGV hjelme hjem, vil den
nærmeste Yamaha-forhandler være et nærliggende bud!
Det betinger dog at pågældende hjelm bliver taget hjem (kan være
fravalgt af importøren!?), og/eller at den ikke er så ny at den endnu
ikke er kommet hjem!

Det er kun få uger siden at årets store mc-udstilling foregik i Herning.
Du skulle have været på pletten med din "nysgerrighed", derved at
omtalte hjelm med sikkerhed var at finde på Yamaha's store stand, hvis
ellers at den bliver hjemtaget. Samme sted stod der horder af folk i
Yamaha-tøj på spring for at svare på alskens spørgsmål

Nu hvor det er for sent at køre til Herning, kan du istedet prøve at
kigge på Yahaha's hjemmeside under "udstyr"(?).
Jeg har ikke adressen på hånden, men ved at den er at finde som link på
www.dmcn.dk !!

--
Armand.

Fra : John Thomsen

Dato : 23-03-01 12:44

On Wed, 14 Mar 2001 20:38:42 +0100, "J&B" <jabm@wanadoo.dk> wrote:

>AGV har lavet en ny hjelm som skulle hedde Ascot City!
>Er der nogen som ved hvor den kan købes, og hvad den koster.

I "gamle dage" var importen hos J.A. Hansen Motors i Holbæk.

Har stadig den gamle "snublekyse" liggende i både sølv <suk!> og
mørkegrøn - men mangler iøvrigt "skyggen" til dem begge....

Venligst
John