Outlook (Express) - vis meddelelser
Fra : Mads Rahbæk Madsen

Dato : 14-03-01 20:36

Hej

Hvordan får jeg Outlook97 til at vise indholdet af den markerede
meddelelse i en rude under listen med meddelelser - ligesom i outlook
express?

mvh. Mads

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-03-01 00:27

mads.rm@get2net.dk (Mads Rahbæk Madsen) skrev:

>Hvordan får jeg Outlook97 til at vise indholdet af den markerede
>meddelelse i en rude under listen med meddelelser - ligesom i
>outlook express?

Opgrader til Outlook98 (gratis, hvis den stadig kan downloades)
eller 2000. Funktionen findes ikke i Outlook97.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Mads Rahbæk Madsen

Dato : 15-03-01 10:01

On Wed, 14 Mar 2001 23:26:37 GMT, jgc.nospam@get2net.dk (Jens
Gyldenkærne Clausen) wrote:

>Opgrader til Outlook98 (gratis, hvis den stadig kan downloades)
>eller 2000. Funktionen findes ikke i Outlook97.

Ok. Tak for det.

Mvh. Mads