Forretningsplan forfatter
Fra : Lars Riberfelt

Dato : 10-03-03 23:20

Hej NG,

Jeg har uden held søgt efter en der kan skrive en forretningsplan ud fra
Palo Altos (http://www.paloalto.com) forretningsplan programmer. Problemet
er at jeg sidder med en ide som jeg gerne vil have ned på skrift, men jeg
har forsøgt mange gange at få det hele med og dermed uden at det egentlig
lykkes som jeg gerne vil have det til og som sådan er jeg ved at køre lidt
sur i det på nuværende tidspunkt.

Derfor vil jeg da gerne høre om der er nogen der kan henvise til sådan en
fyr (business planen er indenfor IT/Internet/Finans) som jeg kan kontakte
med henblik for at få lavet denne forretningsplan eller business plan ... og
meget meget gerne hvis den kan følge Palo Alto's programmer ... men det er
bestemt ikke noget krav.

Mvh,
Riber

Fra : Lars Funck

Dato : 11-03-03 08:26

"Lars Riberfelt" <riberfelt@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

og
> meget meget gerne hvis den kan følge Palo Alto's programmer ... men det er

Hej Lars

Det er slet ikke umuligt, at du kan finde nogen til at skrive en
forretningsplan for dig. Men (og du vidste bare, at der kom et men her :) En
forretningsplan er meget central for de fleste virksomheder, især i
opstartsfasen, hvor den blandt andet hyppigt er en stor del af det du bruger
for at overbevise investorer, banker etc. om at din ide er holdbar og at du
grundigt har gennemtænkt den. Det er altså ikke bare en dansk stil man lige
fyrer af på en aften hvor der ikke er det store i fjernsynet :) Jeg vil tro
de store konsulentfirmaer og/eller revisionsfirmaer har folk der kan løfte
opgaven, men det bliver ikke billigt.

MVH

Lars

Fra : Leif Jensen

Dato : 11-03-03 10:11

Hej Lars,

Lidt afhængigt af hvor i landet du bor vil jeg anbefale dig at kigge på:

http://www.startvirksomhed.com/

De hjælper dig (gratis) med at skrive en forretningsplan, samt hvad du
ellers måtte have brug for af rådgivning for at komme igang.

Mvh
Leif Jensen