Forsikring
Fra : DS

Dato : 02-03-03 18:20

Hejsa

Hvis man har et (lille) enkeltmandsfirma, og så køber eksempelvis en bærbar
computer, er det så dækket mod tyveri mv. af den private indbo-forsikring?
Eller skal jeg ud at tegne en (dyr) erhvervsforsikring?

Firmaet er ejet af mig personligt, og der er ingen andre ansatte, og
"firmaet" befinder sig også på min privatadresse.

--
/Daniel

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 02-03-03 20:13

"DS" <no@email_to.me> wrote in message
> Hvis man har et (lille) enkeltmandsfirma, og så køber eksempelvis en
bærbar
> computer, er det så dækket mod tyveri mv. af den private
indbo-forsikring?

Nej.

> Eller skal jeg ud at tegne en (dyr) erhvervsforsikring?

Det er op til dig selv. Men den er nu nok ikke så dyr endda.

hilsen
Uffe

Fra : Per H

Dato : 03-03-03 08:09

On Sun, 2 Mar 2003 20:12:59 +0100, "Uffe Kousgaard"
<uffe@routeware.dk> skrev:

> Hvis man har et (lille) enkeltmandsfirma, og så køber eksempelvis en
>bærbar
>indbo-forsikring?
>
>Nej.

kommer helt an på hvor meget du vil have forsikret.
jeg betaler vist 3-4000 om året i alm brand.

men jeg har også kun det absolut nødvendige.
men skal du have alt det dyre forsikret, tjaa, så kræver de jo ind...

Vh Per
icq 8212837

Fra : Carsten

Dato : 03-03-03 08:05

"DS" <no@email_to.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> computer, er det så dækket mod tyveri mv. af den private indbo-forsikring?
> Eller skal jeg ud at tegne en (dyr) erhvervsforsikring?

Du skal sørge for at din forsikring dækker udvidet elektronik, koster ca 70 kr mere årligt
!