"sorte" penge...
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-02-03 22:22

Skulle du have behov for en konto som kun du kender... Med dit eget
mastercard der kan anvendes snart alle steder herhjemme og i udlandet!
Så klik her http://www.gooffshore.nu her kan du ansøge om din egen konto
online. Kontoen fungerer som du kender med online adgang via internettet,
med egne passwords med mere.

Det kan tage op til 3-4 uger før banken leverer alle instruktioner til dig.

Skulle kontoen mod forventning ikke leve op til dine forventninger tilbyder
vi 180 dages 100% fuld fortrydelsesret! Ingen risiko, intet besvær!

Venlig hilsen
Jesper Nielsen

På denne mail j.n@gooffshore.nu svarer jeg på alle spørgsmål der måtte være.

GoOffshore.nu are proud to be one off the oldest and continuous providers of
anonymous banking, asset protection, company formation services, offshore,
privacy, residency programs, tax avoidance, tax shelters and tax haven
information, products and services in the world; founded 1982.

Fra : Jimmy

Dato : 26-02-03 22:23

"Jesper Nielsen" <j.n@gooffshore.nu> wrote in message
> Skulle du have behov for en konto som kun du kender...

Idiot.

/Jimmy

Fra : BT

Dato : 26-02-03 22:37

3000 svenske kroner, bare for at ansøge om et Mastercard.

Virker som om der er noget lusk der..

BT

Fra : Jimmy

Dato : 26-02-03 22:43

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote in message
> 3000 svenske kroner, bare for at ansøge om et Mastercard.
>
> Virker som om der er noget lusk der..

Men til gengæld kan du få lov at sætte alle dine penge ind på en konto, som
ingen kender noget til.

Hvor mon man klager, hvis ens penge forsvinder fra en konto, som ingen
kender?

mvh
Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-03 23:18

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> wrote in message

> "BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote in message

Prøv at ansøge om en offshore konto et andet sted og se hvad det koster

Hvad lusk skulle det være?

> Men til gengæld kan du få lov at sætte alle dine penge ind på en konto,
som
> ingen kender noget til.

Kan du ikke se fordelen?

> Hvor mon man klager, hvis ens penge forsvinder fra en konto, som ingen
> kender?

Hvorfor skulle pengene forsvinde, det skulle da lige være hvis du bruger dem
du har til rådighed
Hvor tit er det sket at penge forsvinder fra en bankkonto??

Venlig hilsen

Jesper Nielsen

Fra : Jimmy

Dato : 26-02-03 23:57

"Jesper Nielsen" <jesper nielsen> wrote in message

> "Jimmy" <nyhedsgruppe@get3_erstat_3_med_2_net.dk> wrote in message

> Prøv at ansøge om en offshore konto et andet sted og se hvad det koster

Whatever - Du er Off Topic og spammer en offentlig nyhedsgruppe.

/Jimmy

Fra : Thomas

Dato : 28-02-03 12:45

"Jesper Nielsen" <j.n@gooffshore.nu> skrev i en meddelelse
> Skulle du have behov for en konto som kun du kender... Med dit eget
> mastercard der kan anvendes snart alle steder herhjemme og i udlandet!

Hvordan er det lige man sætter penge ind på sådan en konto? Rejser man selv
til det eksotiske land og indbetaler? En bankoverførsel er vel ikke så smart
hvis det er til sorte penge sådan som du reklamerer for ...

I øvrigt virker det heller ikke ret troværdigt at det hjemmesiden for det
meste bruger arguementer som "er fogeden efter dig" "er du registreret som
dårlig betaler" o.l. En bank der baserer sin kundebase på disse mennesker
overlever vel ikke længe ... der er jo nok en grund til at fogeden er efter
dem eller de re reigstreret som dårlige betalere ...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?
http://www.autobooster.dk/register.php?referer=1152 Stadig ikke nok trafik?

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-02-03 22:20

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message
> [...]
smart
> hvis det er til sorte penge sådan som du reklamerer for ...

Du kan betale via bank, eller postgiro eller penge overførsel. Der er jo
ikke noget ulovligt i det her, hvis du har sorte penge er det et
mellemværende mellem dig og skatten

> [...]
efter
> dem eller de re reigstreret som dårlige betalere ...

Jeg blander mig ikke hvodan folk er havnet i RKI eller andre registre. Men
der er nogen der er havnet der efter en skilsmisse, efter en virksomheds
konkurs eller fordi man skylder i skat... der er mange årsager der ikke
nødvendigvis gør en til en dårlig betaler i al tid og evighed. Men er man
først kommet ind i eks. RKI er det stort set umuligt at få et kreditkort, og
det er efterhånden svært at klare sig uden.
Vi tilbyder muligheden for at man igen kan få et kreditkort med en online
bankkonto.

Venlig hilsen

Jesper Nielsen
www.gooffshore.nu

Fra : Thomas

Dato : 01-03-03 16:01

> Du kan betale via bank, eller postgiro eller penge overførsel. Der er jo
> ikke noget ulovligt i det her, hvis du har sorte penge er det et
> mellemværende mellem dig og skatten

Har du overvejet hvorvidt folk med sorte penge har dem stående på en
bankkonto til offentlig beskuelse ...? Det er nok de færreste der har det. I
det øjeblik de figurerer på en bankkonto herhjemme skal du kunne redegøre
for dem. Hvis du nu har f.eks. kr. 100.000,- liggende i sorte penge, og af
uransaglige årsager vælger at benytte dig stråmand til at oprette en
offshore konto, hvordan håndterer du så indsættelsen af beløbet?

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-02-03 18:49

Jesper Nielsen wrote:

> Skulle kontoen mod forventning ikke leve op til dine forventninger tilbyder
> vi 180 dages 100% fuld fortrydelsesret! Ingen risiko, intet besvær!

Og hvilken sikkerhed kan du stille for at tilbagebetale mig
100.000 kr, som jeg vil have vanskeligt ved at anlægge sag om ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 28-02-03 22:24

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote in message

> Og hvilken sikkerhed kan du stille for at tilbagebetale mig
> 100.000 kr, som jeg vil have vanskeligt ved at anlægge sag om ?

Jeg fostår ikke helt spørgsmålet? eller også misforstår jeg dig.... Hvad
mener du med de 100.000 kr.?
De penge du betaler os for produktet refunderer vi hvis du ikke er
tilfreds...

Kan du ikke uddybe dig lidt, jeg vil meget gerne svare korrekt på dit
spørgsmål.

Venlig hilsen

Jesper Nielsen
www.gooffshore.nu

Fra : Thomas

Dato : 01-03-03 15:59

> Kan du ikke uddybe dig lidt, jeg vil meget gerne svare korrekt på dit
> spørgsmål.

Jeg tror det Erik tænker på er den tænkte situation, hvor han indbetaler kr.
100.000,- på en sådan konto og når han så vil hæve dem igen, så får han at
vide at banken da aldrig har modtaget nogle penge fra ham. Og da pengene
ikke figurerer nogen steder, så kan han dårligt anlægge sag mod banken, da
han så får et forklaringsproblem overfor myndighederne.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 02-03-03 01:48

> [...]
> ikke figurerer nogen steder, så kan han dårligt anlægge sag mod banken, da
> han så får et forklaringsproblem overfor myndighederne.

Hmm ja hvis i ikke vil benytte jer af tilbuddet så er det fint nok. det var
et tilbud om at hjælpe, vi er ikke ude på at snyde nogen.
Det er ikke vores bank, det er ikke vores mastercard. Det er Citibank i USA
og caribien, de har nogle lempligere vilkår derovre.

Venlig hilsen

Jesper Nielsen
www.gooffshore.nu

Fra : Claus Dan Pedersen

Dato : 01-03-03 15:58

Det han mener er ganske simpelt og påpeget flere gange. Hvad er hans
sikkerhed for at du ikke render med pengene der bliver sat ind på kontoen?
Såfremt det skulle ske, så vil han få meget svært ved at klage til
myndighederne, da kontoen jo er sort. Hvis du ikke forstår den bekymring
folk kan have i forbindelse hermed, well så taler det faktisk for sig selv.
> Jeg fostår ikke helt spørgsmålet? eller også misforstår jeg dig.... Hvad
> mener du med de 100.000 kr.?
> De penge du betaler os for produktet refunderer vi hvis du ikke er
> tilfreds...

Og før du nu begynder at fortælle, hvor usandsynligt det er, at det skulle
ske ("Hvor ofte er det lige sket for dig, at din bank er løbet med pengene
osv. bla. bla.), så tag lige det produkt du sælger med i betragtning. Lad os
bare sige det på den måde, at jeg IKKE skal have klinket noget med sorte
penge i udlandet.
>Hvorfor skulle pengene forsvinde, det skulle da lige være hvis du bruger
dem
>du har til rådighed
>Hvor tit er det sket at penge forsvinder fra en bankkonto??

Og forresten så synes jeg det er HELT utroligt så megen information der er
på hjemmesiden om, hvad det er for et firma, man skal til at sende sine
penge og id oplysninger ind til. Virkelig troværdigt, NOT.
>Sedan 1982 har vi hjälpt privatpersoner runt om i Europa att öppna konton
på Offshore basis. Vi kan erbjuda dig en enkel lösning, antingen om Du
behöver ett Betalkort eller ett >Kreditkort.

Sammenlagt vurdering af dit tilbud: IKKE imponeret. SCAM (og endda en dårlig
en af slagsen)!!!!
(Ps. jeg kan jo tage fejl. Det kan være du har et ærligt, dog moralskt
anfægteligt produkt, men i så fald savner du skisme forretningsevner.)

Mvh
Claus D. Pedersen

Fra : Svend

Dato : 24-03-03 18:58