Start-bjælke ?
Fra : John Frandsen

Dato : 14-03-01 17:24

Hvor er det nu lige at man aktiverer den der start-bjælke der installeres
sammen med office ?

--

Mvh John

Tilmeld dit link på http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461/

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-03-01 19:38

On Wed, 14 Mar 2001 17:24:15 +0100, "John Frandsen" <john@talent.dk>
wrote:

>Hvor er det nu lige at man aktiverer den der start-bjælke der installeres
>sammen med office ?

Den hedder msoffice.exe. Jeg er ikke sikker på, den installeres
default. Så skal du ha fat i din installations-skive først.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : John Frandsen

Dato : 14-03-01 22:26

"Peter Loumann" <pelo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Den hedder msoffice.exe. Jeg er ikke sikker på, den installeres
> default. Så skal du ha fat i din installations-skive først.
Det var lige præcis den!
Tak for hjælpen!!

Fra : pre

Dato : 14-03-01 19:11

Hvis du tænker på Office Shortcut Bar (som har fået en gevaldig
ansigtsløftning i denne version) så skal den ligge under Office Tools
til installation "ved første brug". Er den der ikke skal den hentes fra
cd'en..

--
Venlig hilsen
pre