Nu får jeg snart spat!
Fra : Albert

Dato : 14-03-01 16:58

Hvorfor kan jeg ikke afspille DVD uden at det hakker helt vildt ???

Installerer jeg W98 og bruger medleveret driver - fint, men programmet
crasher og jeg vil ikke køre W98.

Jeg kører W2K og har prøvet følgende :
Cinemaster 2000
WinDVD 2.4
MGI SoftDVD 4.0

Jeg har ledt efter en Zoran player (det Matrox leverer med), men har
ikke haft held endnu

Maskinen er en Duron ca. 966 /138 FSB
575mb Ram og G400Max

Hvad bruger i andre ?

mvh Albert

Fra : Casper Lyngsø

Dato : 14-03-01 18:09

Jeg havde samme problem. Sæt DVD-drevet til asynkron transfer. Det er altså
ikke et grafikkortsproblem. Problemet er bare jeg kan ikke huske hvor jeg
fandt den settingsmulighed under W2K.

Caz