G. / faste linjer
Fra : Towli

Dato : 11-03-03 12:37

Hej

Jeg er igang med en opgave om G.shdsl kontra faste linjer.
Er der nogen af jer der, udfra et sikkerhedsmæssigt synspunkt, kan
argumetere imod at vælge G.shdsl fremfor faste linjer (såfremt 2.3 Mb begge
veje er nok og man iøvrigt bor et sted hvor afstanden til centralen ikke er
for stor) til kommunikation mellem f.eks. hovedkontor/filialer.

Mange tak for et indput

/Jan

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 11-03-03 12:59

"Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote in message
> [...]
er
> for stor) til kommunikation mellem f.eks. hovedkontor/filialer.

G.shdsl = Billigt, men kan være til tidere udstabilt.
Fast linie = Dyrt, God oppetid.

Omkring sikkerhed, så er de side om side.

/Thomas Nielsen
www.tdn.dk

Fra : Bo Christensen

Dato : 11-03-03 13:56

det afhænger af definitionen af sikkerhed,
ser man sikkerhed som en kombination af Confidentiality, Integrety, &
Availability,
så kan oppetiden være et issue, som thomas nævner
/bo

Fra : Martin Schultz

Dato : 11-03-03 14:06

"Thomas Nielsen" <thomas.nielsen@tdn.dk> writes:

> G.shdsl = Billigt, men kan være til tidere udstabilt.
> Fast linie = Dyrt, God oppetid.
Faste linier har også langt større rækkevide end SHDSL.

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 12-03-03 19:22

"Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote in news:b4khpu$eav$1@news.cybercity.dk:

> Jeg er igang med en opgave om G.shdsl kontra faste linjer.
> Er der nogen af jer der, udfra et sikkerhedsmæssigt synspunkt, kan
> argumetere imod at vælge G.shdsl fremfor faste linjer

Næppe.

--
Mvh. Simon Pedersen