Windows XP SP1 and Windows XP SP1a ?
Fra : kim

Dato : 10-03-03 17:33

Nu har jeg siddet og læst på denne side, men jeg bliver ikke klogere.
http://support.microsoft.com/?kbid=813926
ikke andet end at der er java på den ene...
Hos en alm. bruger som mig, der skriver lidt dokumenter, surfer
og spiller de nyeste spil, hvilken er så at anbefale sikkerhedsmæssigt ?

Mvh Kim

Fra : Flemming Riis

Dato : 10-03-03 18:46

"kim" <no@spam.dk> wrote in message news:t63ba.2000$ut7.859@news.get2net.dk
> [...]
> Hos en alm. bruger som mig, der skriver lidt dokumenter, surfer
> og spiller de nyeste spil, hvilken er så at anbefale sikkerhedsmæssigt ?

sp1a indeholder også IE6sp1 så du sparer lidt tid ved en windows update
derefter.

Lige meget hvilken version du tager kan du altid smide Suns Java på istedet
for.

Bare husk at ramme windwos update efter sp install.