Bøger til JAVA
Fra : Hans Henrik Raun Tho~

Dato : 25-02-03 23:04

Kan andre bøger end "JAVA 2 BOGEN(Rogers Cadenhead)", OBJECT ORIENTERET
PROGRAMERING I JAVA(Jacob Nordfalk) og OBJECT ORIENTED PROBLEM SOLVING(Ralph
Morelli)
anbefales ?

Jeg er begynder og jeg bruger SUN FORTE.

Hilsen HH

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 25-02-03 23:46

Et godt sted at starte: http://java.sun.com/docs/books/tutorial/

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn

Fra : Peter Jespersen

Dato : 27-02-03 19:00

On Tue, 25 Feb 2003 23:04:06 +0100, Hans Henrik Raun Thomsen wrote:

> [...]
>Morelli)
>anbefales ?
>
>Jeg er begynder og jeg bruger SUN FORTE.

Beginning Java2 af Ivor Horton (Wrox) er ganske fremragende!

Vel jeg foretrækker jEdit, MED eller måske XEmacs (God CVS integration),
fremfor Sun Studio ONE (Som forte vist hedder idag)....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
#1 on BORG Hit Parade... We all sleep in a single subroutine.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-02-03 14:57

"Hans Henrik Raun Thomsen" <havevej@mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]
> ORIENTED PROBLEM SOLVING(Ralph Morelli)
> anbefales ?
>
> Jeg er begynder og jeg bruger SUN FORTE.

Jeg synes "Java Software Solutions" af Lewis/Loftus er udemærket -
jeg er dog ikke kommet så langt i den endnu men indtil videre virker
den som en rigtig god begynderbog.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 28-02-03 20:50

"Hans Henrik Raun Thomsen" <havevej@mail1.stofanet.dk> posting:

http://www.horstmann.com/ccj.html

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 01-03-03 10:41

Nasaprogrammøren Grant Palmer har lavet et glimrende opslagsværk der dækker
hele 1.3. Står du eksempelvis og mangler information om en MultiCastSocket,
slår du blot op under denne og får så disket samtlige constructormuligheder,
funktioner og attributter at vide. Desuden er der udførlige og enkle
eksempler til næsten alt. Den nød jeg meget godt af i starten af min
java-"karriere".

ISBN: 1-861004-22-2

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Michael Banzon

Dato : 01-03-03 15:49

> www.hesteskelet.dk/newsgroup

tak... er selv "på vej"...

/ Michael

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 01-03-03 16:02

> tak... er selv "på vej"...

ROFL !! På vej? Jeg brugte lige knap 10 minutter på det bras - html er ikke
lige mig og jeg aner et absolut minimum om php, hehe.
Men jeg venter med spænding, nigger Banz =)

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 01-03-03 16:06

> ROFL !!

ROFL var hentydning til vores indforståede humor og har ikke noget med
hastighed at gøre - jeg fik vist formuleret mig noget uheldigt i forrige
indlæg: "ROFL, på vej?". Ment som:" ROFL. *20 minutter senere og helt OT*
Nå, du ligger sved og blod i din?".
Som du ser, er jeg stadig genial =)