HTML POP UP side , Hvordan !
Fra : Mr NO NAME !!

Dato : 14-02-03 15:08

Hej !

Jeg skal på min hjemmeside bruge en Java Script på at få en POP up side fra
nettet til at poppe up når man går ind på siden !

ER der nogen af jer der ligger inde med sådanne kode ??

Har prøve at søge lidt på google men finder ikke rigtigt noget jeg rigtigt
kan bruge !

TAK!
Mvh Morten

Fra : Morten F. Hansen

Dato : 15-02-03 19:14

> Jeg skal på min hjemmeside bruge en Java Script på at få en POP up side fra
> nettet til at poppe up når man går ind på siden !

Prøv at spørge i dk.edb.internet.webdesign.clientside, der ved de alt om
JavaScript og browsere.