class
Fra : knoglen

Dato : 12-02-03 19:49

hej

er der nogen der ved hvordan man åbner en classfil, da jeg har en hvor der
skal tilføjes noget.
mit problem går på hvilke program skal jeg bruge og hvor finder jeg noget
der kan åbne en classfil

hilsen
knoglen

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 12-02-03 22:36

knoglen wrote:

> [...]
> skal tilføjes noget.
> mit problem går på hvilke program skal jeg bruge og hvor finder jeg noget

Dvs. det du efterspørger er et program der kan oversætte en class-fil til en
ækvivalent java-fil? Til dette formål kan du muligvis bruge
http://www.brouhaha.com/~eric/computers/mocha.html

--
Jonas Kongslund
The programmer, like the poet, works only slightly removed from pure

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 14-02-03 17:16

"knoglen" <knoglen@get2net.dk> wrote in message
> hej