Popup
Fra : Kurt

Dato : 10-02-03 20:23

Hej fra Norge
Jeg driver med en hundeside hvor jeg har lagt hundenes stambok inn som popup
sider. Jeg kunne tenke meg å ha yterligere popup fra linker i popupsiden,
men får det ikke til. Er dette ikke mulig ?

MVH Kurt

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 10-02-03 20:35

"Kurt" <noreplay@noone.no> writes:

> Jeg driver med en hundeside hvor jeg har lagt hundenes stambok inn som popup
> sider. Jeg kunne tenke meg å ha yterligere popup fra linker i popupsiden,
> men får det ikke til. Er dette ikke mulig ?

Det skulle det være. Det er dog svært at finde ud af hvad der går galt,
uden at se din kode.

Jeg gætter på at du åbner dit vindue med
window.open(url,"blank",...)
eller noget lignende. Det andet argument er navnet på det åbne vindue.
Hvis du bruger den samme streng igen, så åbnes siden i det *samme*
vindue igen. Sørg for at de popups der åbnes fra en anden popup har
et nyt navn, ikke det samme igen.

/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller