Fejl i visning
Fra : Hansen

Dato : 10-02-03 18:04

Hej

Jeg har et problem med et nu 1 år gammelt java program. Det er en
Lotto-generator der bare består af en enkelt class fil.

Problemet består i at jeg ikke kan se den i I-explorer, men får blot en grå
boks uden nogen videre aktion ... I bunden af explorer står der load: class
lotto not found , selvom filen er placeret i samme bibliotek.

Html filen indeholder følgende kode:

<APPLET CODE = "lotto.class" WIDTH = 400 HEIGHT = 100 >

generatoren indeholder swing elementer

Jeg har installeret java plugin 1.1 men der ser ikke ud til at hjælpe.

Håber der er nogen der ved hvad der er galt

Mvh Søren Hansen

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 10-02-03 21:13

In <3e47dbb3$0$24704$ba624c82@nntp02.dk.telia.net> "Hansen" <bluesboys@-remove.me-hotmail.com> writes:

> [...]

>generatoren indeholder swing elementer

>Jeg har installeret java plugin 1.1 men der ser ikke ud til at hjælpe.

swing er ikke en del af IE eller en del af java 1.1

/Martin

Fra : Lasse Westh-Nielsen

Dato : 11-02-03 00:35

du skal kompilere med javac -target 1.1 hvis du vil bruge java plugin 1.1
(og det udelukker vist Swing)

ellers installer java plugin 1.4

- Lasse

--
<signature>
Lasse Westh-Nielsen

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 11-02-03 11:35

"Lasse Westh-Nielsen" <lasse@daimi.au.dk> wrote in message
> du skal kompilere med javac -target 1.1 hvis du vil bruge java plugin 1.1
> (og det udelukker vist Swing)

Er det ikke muligt at kompilere Swing klasserne til v 1.1 og inkludere dem
med sit program ?

mvh
JS

Fra : Lasse Westh-Nielsen

Dato : 11-02-03 18:15

"Jesper Sørensen" <m_burns@XXXkampsax.k-net.dk> wrote:

> Er det ikke muligt at kompilere Swing klasserne til v 1.1 og inkludere dem
> med sit program ?

Tjaa... det er noget værre rod. Her er et link der giver nogle forslag:

http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/start/swingApplet.html

Problemet er, at browsernes java-understøttelse er primitiv. De har kun Java
i version 1.1 som standard. Det allernemmeste er bare at downloade Java
Plug-in 1.4 (synes jeg).

Mvh Lasse

--
<signature>
Lasse Westh-Nielsen

Fra : Hansen

Dato : 12-02-03 09:00

> Problemet er, at browsernes java-understøttelse er primitiv. De har kun
Java
> i version 1.1 som standard. Det allernemmeste er bare at downloade Java
> Plug-in 1.4 (synes jeg).

Det er nu prøvet men det hjalp heller ikke. Desværre er min lotto.java fil
gået tabt så den kan jeg desværre ikke give jer. Og det hjælper vel ikke
noget at få lotto.class ..?

meget mærkeligt ...

Hansen

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 12-02-03 17:32

>Og det hjælper vel ikke noget at få lotto.class ..?

Den kan højst sandsynligt dekompileres. Benyt fx.
http://www.brouhaha.com/~eric/computers/mocha.html
mvh
JS