java browser
Fra : Peter T.Nielsen

Dato : 06-02-03 10:46

Hej!

Jeg leder efter en java browser som kan integreres i en java applikation
Den skal gerne kunne vise HTML af en nyere version, så det HTML visning
der er indbygget i swing er ikke godt nok.

Er der nogen der kender en sådan browser?? Jeg er villig til at betale for
den.

Mvh.
Peter

Fra : soren

Dato : 06-02-03 12:32

"Peter T.Nielsen" <petani@daimi.au.dk> writes:

> [...]
> der er indbygget i swing er ikke godt nok.
>
> Er der nogen der kender en sådan browser?? Jeg er villig til at betale for

tjek http://www.icesoft.no/ ud. de har en fuld browser komponent du kan
integrere med.

mvh,

--

school.soren.davidsenATturtleDOTmathDOTklteDOThu//math-institute/uni-debrecen
other..sorenATtaneshaDOTnet//oesterbro/denmark/www.tanesha.net

Fra : Christian Hessenbruc~

Dato : 11-02-03 21:06

Jeg syntes http://www.netcluesoft.com/top.php3?cat=base&sub=home ser