GUI IDE til java?
Fra : M_abs

Dato : 03-02-03 23:56

Subj.?
Kender allerede JBuilder og Sun's Forte(SunOne?) er der andre, evt. gode?

Fra : Chris

Dato : 04-02-03 02:08

On Mon, 3 Feb 2003 23:55:55 +0100, "M_abs" <M_abs@oncable.dk> wrote:

>Subj.?
>Kender allerede JBuilder og Sun's Forte(SunOne?) er der andre, evt. gode?

http://www.ngweb.biz/links/programming.shtml#java

JCreator er oven i købet gratis i LE versionen.

Chris

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 04-02-03 06:32

> JCreator er oven i købet gratis i LE versionen.

Jeg bruger også JCreator og den er vældig god, men nogen GUI IDE er det dog
ikke.
I hvert fald ikke i den forstand jeg forstår her. Der menes vist et værktøj
til oprettelse af GUI-vinduer - f.eks. Borland.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : M_abs

Dato : 04-02-03 15:57

> [...]
værktøj
> til oprettelse af GUI-vinduer - f.eks. Borland.

Det var også det jeg mente Måske skulle man holde op med at stille
spørgsmål når man er for træt til at skrive typeligt

Fra : Martin Kofoed

Dato : 04-02-03 08:13

Min favorit er Eclipse (http://eclipse.org).

Det er hovedsageligt udviklet af IBM, der også anvender platformen i deres
udviklingsværktøjer rettet mod professionelle (bl.a. WebSphere Studio
Application Developer).

Med den gratis udgave får du et fint "standard" Java udviklingsmiljø, som
det gennem plugins er muligt at opgradere. Der er allerede et ret stort
"community" for udvikling af plugins ...

--

Martin

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 04-02-03 17:33

"Martin Kofoed" <inzide@hot.mail.c.o.m> skrev i en meddelelse

> [...]
> det gennem plugins er muligt at opgradere. Der er allerede et ret stort
> "community" for udvikling af plugins ...

Men der er ikke nogen ordentlig GUI builder til Eclipse. I hvert fald ikke
endnu. http://www.assisiplugins.com ser lovende ud, men den er vist endnu på
et meget tidligt stadie.

/Anders

Fra : Karl Peder Olesen

Dato : 04-02-03 20:03

On Mon, 3 Feb 2003 23:55:55 +0100, "M_abs" <M_abs@oncable.dk> wrote:

>Subj.?
>Kender allerede JBuilder og Sun's Forte(SunOne?) er der andre, evt. gode?

Netbeans er rimelig synes jeg. Dog en smule langsom.

www.netbeans.org (eller er det .com - jeg kan ikke lige mindes).

Iøvrigt gratis.

mvh
Karl Peder

Fra : M_abs

Dato : 04-02-03 23:18

I skal have tak, for jeres svare nu vil jeg til prøve de forskellige af

Fra : Anfinn Line

Dato : 13-02-03 16:21

Prøv den nye IntelliJ - IDEA. Den er god