Kawa DL
Fra : Jan David

Dato : 03-02-03 23:03

hey ng

Er der nogen der ved hvor man kan finde Kawa, Det ser ud til at Macromedia
har overtaget det, men har "discontinuet" det.

/JD

Fra : Jimmi W.

Dato : 03-02-03 23:20

hvorfor skal det lige være kawa?? Kawa udvikles mere, men du kan måske finde
den sidste version et sted.

MVH
Jimmi

Fra : Jan David

Dato : 04-02-03 14:35

"Jimmi W." <jimmi1311XXX@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> hvorfor skal det lige være kawa??
//Hvorfor ikke?

Kawa udvikles mere, men du kan måske finde
> den sidste version et sted.
//Jeps, det var det jeg håbede på med denne post

Fra : jij

Dato : 18-02-03 10:08

"Jan David" <jan@alphacon.dk> wrote in message
> hey ng
>
> Er der nogen der ved hvor man kan finde Kawa, Det ser ud til at Macromedia
> har overtaget det, men har "discontinuet" det.

De nye versioner af Kawa (5.0, prof. og enterprise) understøttede ikke Java
1.4, dette var vist oversagen til at den blev "discontinuet" - jeg ville oxo
gerne havde fingerne i en ny version...