2 spørgsmål til LISTVIEW eksperterne
Fra : Jacob Christensen

Dato : 07-03-03 13:05

hej gruppe jeg har lidt små problemer med mine listview-vinduer

1) når der bliver enkelt klikket eller dobbeltclicket lidt langsomt, så kan
man skrive(rette) i første kolonne, dette irritationsmoment ville jeg gerne
slippe for ??

2) Icon i columnheader står forest, kan det ikke lade sig gøre at få det
bagerst ?? (ligesom Stifinder)

disse problemmer er kun kosmetiske problemmer, men det ville være fedt hvis
nogle kunne svaret.

vh jacob

Fra : MKJ

Dato : 07-03-03 16:10

"Jacob Christensen" <jc@pcdatasystemer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> man skrive(rette) i første kolonne, dette irritationsmoment ville jeg

1) ListView1.LabelEdit = lvwManual
2) Det ved jeg ikke

Mvh
MKJ