VB6 og win2k-problem
Fra : PB

Dato : 04-03-03 23:42

Hej

Når jeg installerer VB6 under win2k pro dør min webserver. Såvidt jeg
har fundet ud af forsvinder mmc (vistnok Microsoft Management Console)
og jeg er efterfølgende ude af stand til at komme i kontakt med admin
ligesom det er umuligt at afinstallere / geninstallere IIS.

Er der nogen der kender problemet?

hilsen PEter

Fra : John Doe

Dato : 06-03-03 10:35

Og du har selvfølgelig

1. Installeret SP5 til VB6
2. Reapplied Service Pack [indsæt selv nummer] til windows 2000

??

/rbr

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 06-03-03 22:32

John Doe skrev:
> 1. Installeret SP5 til VB6
> 2. Reapplied Service Pack [indsæt selv nummer] til windows 2000

Hvorfor udføre punkt 2?

-------
Tomas

Fra : John Doe

Dato : 07-03-03 09:09

> Hvorfor udføre punkt 2?

Ikke anden grund end personlig erfaring med at få det til at virke; kan også
være det bare er en dårlig vane jeg har fået mig :0)

Min tanke var, at ved at reapply den seneste sp til win2k - vil IIS'ens
komponenter være de seneste.

Anyway - er probably not dokumenteret.

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 08-03-03 00:55

John Doe skrev:

> Ikke anden grund end personlig erfaring med at få det til at virke;
kan også
> være det bare er en dårlig vane jeg har fået mig :0)

Når vi taler WinNT er det ikke en dårlig vane, men en (dokumenteret)
nødvendighed!
Jeg var bare spændt på at høre om du havde eksempler med Win2K, hvor det
også var nødvendigt.

-------
Tomas

Fra : PB

Dato : 06-03-03 23:19

1: Nej, jeg genetablerede min tidligere installation da jeg ikke kunne
få IIS til at virke mere. (Så er man glad for Norton Ghost)

2: Jeg opdaterer jævnligt, og på det tidspunkt var jeg up-to-date

Vil VB&-SP5 få IIS til at virke igen? Jeg gider godt prøve endnu en
gang hvis nogen kan bekræfte at de rent faktisk har det til at virke
på deres PC. Har du det?

Er det en kendt bug?

hilsen PEter