Køre makro når celle udfyldes!
Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 03-03-03 20:58

Hej NG!

Jeg arbejder med et program som ligger nogle data over i Excel. Jeg har så
lavet en makro i Excel som behandler disse data.

Jeg vil gerne have den makro i Excel til at starte automatisk når de sidste
data er modtaget = Celle K14 på "Sheet1" = 1

Hvordan får jeg Excel til at starte makroen automatisk når cellen udfyldes?
(jeg har en fornemmelse af at det ikke er galt, men min VB-erfaring er
desværre ikke så stor endnu..)

Jeg håber nogle kan hjælpe!

mvh
Niels Henrik Egebjerg

Fra : PB

Dato : 05-03-03 00:10

Mit første forsøg ville være noget i retning af at bruge hændelsen
'cellChange' eller hvad den nu lige hedder til at undersøge om
ActiveSheet = "Sheet1" AND ActiveCell = K14 (det skal ikke lige præcis
kodes sådan, men jeg formoder at du kan følge tanken)

hilsen PEter