acces xp og visual basic 6.0
Fra : Steen Keilstrup

Dato : 24-02-03 17:46

Er det rigtig at jeg ikke kan bruge access db filer i vb6?

steen

Fra : Sigurd Bruteig

Dato : 24-02-03 19:45

Du kan ikke bruke Access filene i XP (Access 2002) format, du må konvertere
til Access 97 eller muligens 2000 format.

Sigurd

Fra : Steen Keilstrup

Dato : 25-02-03 04:47

Tak for dit svar, det var det jeg frygtede..........

Fra : Jan V.

Dato : 25-02-03 10:36

"Steen Keilstrup" <keilstrup@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er det rigtig at jeg ikke kan bruge access db filer i vb6?
>

> steen

Det kan du godt sammen med DAO 3.6 - en af mine kollegaer har det til at
køre. Han har det dog ikke testet det med ADO endnu.

Jan

Fra : Steen Keilstrup

Dato : 28-02-03 04:56

Ok, det lyder interessant, nu er jeg ikke nogen "ørn" ud i det her men jge
vil da forsøge mig frem - Tak skal du have.

steen