Problem med Package and Deployment Wizard
Fra : Per Mosgaard Larsen

Dato : 23-02-03 13:19

Hej

Her er et problem der er ved at give mig grå hår

Jeg har brugt Package and Deployment Wizard til at sende mit VB 6.0 program
ud (det har altid virket godt på VB 4.0) nogle at brugerne får følgende
fejl:

"setup cannot continue because some system files out of date on your system"

Jeg har ledt på Google og MS og ender på MS side
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q191096& hvor der er
mange forskellige løsningsforslag, jeg kan dog stadig ikke finde ud af hvad
der er galt.

Er det nogle der er stødt på samme problem ?
På forhånd tak

Hilsen

Per Larsen

Fra : preben nielsen

Dato : 23-02-03 13:38

"Per Mosgaard Larsen" <Per@arveplan.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvor der er
> mange forskellige løsningsforslag, jeg kan dog stadig ikke finde

Har du overhovedet prøvet dem ?

> Er det nogle der er stødt på samme problem ?
> På forhånd tak

Jeg har det på en W2000 maskine på arbejdet, men jeg har ikke
prøvet at løse det endnu.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Anton Vestegaard

Dato : 23-02-03 21:37

Hej Per
Lyder som et rigtig træls problem.
Jeg har selv haft problemet og endte med at bruge Visual Studio Installer
istedet. Hvilket løste alle mine problemer.
Begrundelsen er at PDW ikke er beregnet til W2K, WXP. Teknologien har
overhalet den...
Brug et par timer på at sætte dig ind i Visual Studio Installer og du har en
tidssvarende Installer (med fare for at træde
tilhængere af andre installere over tæerne).
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/msi/setup/a
bout_windows_installer.asp
mvh
Anton
ps. Jeg har brugt PDW rigtig meget.

Fra : Michael Fray

Dato : 24-02-03 11:56

Hej Alle,

Har også selv rodet en del med dette problem. Fandt dog engang en
løsning, som indebar en manuel udskiftning af de filer giver
problemet. Ikke en løsning jeg kan anbefale.

Min løsning var at skifte til InstallShield... Der virker sgu hver
gang.

Mvh

Michael Fray

Fra : Krabsen

Dato : 24-02-03 12:00

Det samme har jeg gjort.

Ikke, at det 'sgu virker hver gang' - men det kan bringes til det uden for
mange blodpropper og slagtilfælde

mvh

Krabsen