Skal man købe dot eller VB6 ??
Fra : m-olesen

Dato : 17-02-03 17:04

Hej

Jeg står over for at skulle skifte min VB 5,0 så jeg vil lige høre hvad i
vil købe hvis det var jer??

Gerne med lidt forklaring .

-MO-

Fra : Rasmus Wæhrens

Dato : 17-02-03 19:54

"m-olesen" <##m.olesen@pc.dk> wrote:

>Jeg står over for at skulle skifte min VB 5,0 så jeg vil lige høre hvad i
>vil købe hvis det var jer??
>
>Gerne med lidt forklaring .

..NET - jeg ville ikke betænke mig et sekund :) IMHO er det /meget/
bedre end VB6 - nu har man endelig nogle ordentlige OO faciliteter.
VB5 og VB6 er der jo næsten ingen forskel på, så der "vinder" du ikke
ret meget.

Forvent dog ikke at du kan opgradere dine VB5 programmer sådan lige
uden videre!
--
Rasmus Wæhrens

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-03 19:47

Jeg syntes du skal vælge .NET, det er skide godt, men rimelig svært i
starten, der er en masse ting som er lavet om og så er der kommet andre
funktioner. Jeg kæmper en glad kamp for at lære det og er ikke ked at have
skiftet

mvh. Martin

Fra : Johnny E Jensen

Dato : 18-02-03 21:17

Ditto her - har dog ikke helt lagt VB6 på hylden.
Jeg troede dog at det var muligt at konvertere VB6 til .NET men
det virker ikke så godt...
Alle nye applikationer udføres nu i .NET.

Og rigtigt - det er svært i starten - men det var det vist nok også dengang
man skulle lære VB??

Så jeg syntes klart du skal vælge .NET

/Johnny

Fra : John Doe

Dato : 19-02-03 10:38
Fra : Johnny E Jensen

Dato : 19-02-03 14:17

Hej JD
Lidt mere OT
Da vi startede i med VB6 fantes denne side slet ikke, derfor er det ikke så
let for os at konvertere - uden at skulle tilpasse en del først.. Men pyt da
med det
så kommer vi source koderne igennem igen...

Men tak for linket.

/Johnny