Start af DOS applikation VB
Fra : VIP

Dato : 11-02-03 23:27

hej

Jeg har behov for at starte en Dos applikation, som laver en beregning jeg
ikke har formlen til, resultatet fra dos applikationen
kommer på skærmen og evt i en fil

Hvordan starter jeg en Dos applikation fra VB 6.0 ?
Er det muligt at hente / capture hvad der kommer på skærmen fra dos
applikationen ?

er der nogen der kan hjælpe ??

--
Venlig hilsen

Viggo Pedersen
E-mail: vip@post9.SPAMtele.dk fjern SPAM i adresse

Fra : ///JJ

Dato : 12-02-03 08:22

"VIP" <vip@post9.SPAMtele.dk> wrote in message
> Jeg har behov for at starte en Dos applikation

Ok - benyt "shell" - der er parameter-hjælp i hjælpen og i VB :)

> [...]
> kommer på skærmen og evt i en fil
> Er det muligt at hente / capture hvad der kommer på skærmen fra dos

Capture skærmen: Nej, men....

*Helt* afhængigt af dit program kan du pipe resultatet og læse det fra en
fil - dette kan du dog vist allerede, så hvorfor ikke blot læse resultatet i
en flad tekst-fil?

mvh
///JJ