Adgang til SQL-Server via Provider
Fra : Jesper Hansen

Dato : 09-02-03 21:58

Håber på lidt hjælp

Jeg har problemer med at få skriverettigheder via mit program, hvor jeg
bruger følgende provider:

dim strDnxn as string
strCnxn = "Provider=sqloledb;Data Source = jeha; initial Catalog =
A_Post;Integrated Security= 'SSPI';"

Jeg har kontrolleret at jeg har de fornødne rettigheder på SQL-serveren, og
jeg har ingen problemer med at læse fra tabellerne.

Hvad har jeg glemt ??

Jesper Hansen

Fra : Johnny E Jensen

Dato : 10-02-03 00:08