Problemer med udskrifter på printer
Fra : Dennis Bay

Dato : 02-02-03 19:54

Hej NG

Jeg har et problem når jeg udskiver tekst på min printer.
Det er som om at printer bufferen ikke bliver tømt når jeg skriver
Printer.NewPage

Hvis jeg single stepper igennem mit program er der ingen problemer.

Jeg ved ikke rigtigt hvor problemet ligger, det må jo enten være Printer
objektet i VB 6.0, Windows 2000, eller printer driveren som skaber
problemet.

Hvis der nogle her i ng som kender dette problem og evt. har en løsning på
det, vil jeg meget gerne høre om det.

Dennis Bay

Mail: Dennis.Bay@Stofanet.dk

Fra : Karsten Skov

Dato : 03-02-03 20:27

Hej
Har du lukket spooleren med en printer.enddoc?

hilsen
Karsten Skov

Fra : Dennis Bay

Dato : 04-02-03 18:50

> Har du lukket spooleren med en printer.enddoc?

Ja den er lukket.

Dennis Bay

Mail: Dennis.Bay@Stofanet.dk