Icon til et project uden forms
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 31-01-03 10:45

Hej er der nogen der ved hvordan man tilknytter en bestemt icon til sin
exefil når man ikke bruger nogle forme man kan tilknytte en icon.

Jeg har lavet et lille helt formløs program, og nu vil jeg gerne kunne give
exe filen en icon som man plejer, men jeg kan ikke finde nogen måde at gøre
det på når projektet ikke har nogen forme.

MVH
Bjarne

Fra : John Doe

Dato : 31-01-03 11:24
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 31-01-03 17:49

"John Doe" <john@doe.com> skrev i en meddelelse
> Måske det her dur:
>
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q291569

Tusind tak det var lige det jeg havde brug for

MVH
Bjarne

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 31-01-03 18:02

"John Doe" <john@doe.com> skrev i en meddelelse
> Måske det her dur:
>
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q291569

Forbavsende hvor nemt det er at løse, når bare man ved hvordan.

Jeg har nu anvendt din løsning, det virker bare helt perfekt

MVH
Bjarne