Visual kopier
Fra : Kim Rex Bengtsson

Dato : 29-01-03 12:13

Hej

Jeg har udviklet nogen programmer i avenue og nu skal de deles rundt til
folk på cd-rom. jeg vil derfor gerne lave en setup.exe der skal kopiere fil1
og fil2 ind i nogen bibliotekker.

fil1 er en mappe der hedder Gron den skal kopieres ind på c-drevet, men
programmet skal tjekke at der ikke ligger en mappe der i forvejen af samme
navn hvis der gør det skal installetioen afbrydes.

fil2 er en fil der skal kopieres ind i et bestemt bibliotek hvor jeg skal
angive stien, men her er det ikke sikkeret af det er på c drevet derfor kan
man søge efter bibliotekket med en relativ sti fx file://av\hans\

Kan dette på nogen måde lade sig gøre, samtidig må der gerne visses en
diologboks der viser hvor lang den er kommet.

Er dette en besværlig process eller er der nogen der hurtigt kan give mig
betingerne så jeg er fri på at bruge al for lang tid på at sætte mig ind i
visual basic

takker

Fra : Krabsen

Dato : 29-01-03 14:01

Når du nu ikke har lyst at sætte dig ind i Visual Basic så lyder det, som om
du bør bruge en installationsprogram i stedet for..

Det kunne være InstallShield eller InnoSetup, alt efter temprament.

mvh
Krabsen

Fra : Kim Rex Bengtsson

Dato : 29-01-03 14:35

> Det kunne være InstallShield eller InnoSetup, alt efter temprament.
>
> mvh
> Krabsen

Det lyder måske som noget værktøj jeg kan bruge har du en web-adresse til
værktøjerne

Kim

Fra : Krabsen

Dato : 29-01-03 15:39

Du skal også lave lidt, så dem må du selv gætte )