Java.Util.Calendar
Fra : Tiscali news

Dato : 28-01-03 18:40

Hej!
Jeg har et lille problem med Calendar, fordi når jeg kalder
currentDate.get(Calendar.FRIDAY) returneres en forkert dato for fredagen i
den på gældende uge!
Er der en venlig sjæl derude, som måske kan komme med et forslag til hvad
problemet kan være!
Min currentDate er defineret sådan:
Calendar currentDate = Calendar.getInstance(new Locale("da","DK"));

På forhånd tak

Morten

Fra : Tiscali news

Dato : 28-01-03 22:29

UPS... den røg lige i den forkerte gruppe, det må i undskylde!

- Morten