software update i udu
Fra : Lone Koefoed

Dato : 10-03-03 22:23

Hej

Lige pludselig kan jeg ikke køre Software Update (10.2.4).
Den tygger lidt på det, når jeg åbner den via System Prefs, og så -
efter et par sek - kommer beskeden: System Preferences has unexpectedly
quit.

Såeh, kloge hoveder: any ideas? Det er jo lidt irriterende.

mvh
Lone

Fra : Jonas Voss

Dato : 10-03-03 22:42

In dk.edb.mac, Lone Koefoed wrote:

> [...]
> Den tygger lidt på det, når jeg åbner den via System Prefs, og så -
> efter et par sek - kommer beskeden: System Preferences has unexpectedly

Har oplevet det samme et par gange. Prøv at log ud og log ind igen og
se om det ikke hjælper.

                IP: We all do.

Fra : Michael Holm

Dato : 10-03-03 22:55

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> [...]
> quit.
>
> Såeh, kloge hoveder: any ideas? Det er jo lidt irriterende.

Du kan jo prøve 2 ting i den ene eller anden rækkefølge

Smide filen "com.apple.SoftwareUpdate.plist" ud, den ligger i mappen
"dit Home/Libray/Preferences/"

og/eller bruge "Disk Utility" til at "Repair Disk Permissions" (klik
på fanebladet "First Aid")
Programmet ligger i mappen "Applications/Utilities/"
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Lone Koefoed

Dato : 10-03-03 23:36

In article <1frmnhb.50eh5x2s5wtnN%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>,
kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com (Michael Holm) wrote:

> og/eller bruge "Disk Utility" til at "Repair Disk Permissions" (klik
> på fanebladet "First Aid")
> Programmet ligger i mappen "Applications/Utilities/"

det virkede. Tak. Så kan jeg få den nye java :)

--
Lone