Word - dansk stavekontrol
Fra : Niels Chr. Bøgh

Dato : 10-03-03 12:22

Jeg kan ikke få Word X (opdateret med SR1 og til 10.1.3) til at opdage
stavefejl. Den stavekontollerer, men opdager ingen fejl. Den er også sat til
at finde stavefejl, mens man skriver, men det virker heller ikke.

Jeg har installeret alle "Danish" filer fra Proofing-mappen på Office cd'en.

Når jeg går ind i Words Preference - Spelling and Grammar - Dictionaries -
Add, kan jeg tilføje "Danish Dictionary". Det hjælper ikke. Samme sted kan
jeg se filen "Danish Spelling", hvor skal den ligge, og hvordan tilføjes
den?

Spritny iMac 10.2.4

--
Venlig hilsen

Niels Chr. Bøgh

Fra : LimaMikeLima(SPAM TR~

Dato : 10-03-03 19:06

Hvad sker, der når du går ind i Tools-menuen ->
language -> og sætter sætter det til danish,
og eventuelt går ind i Tools-menuen -> Spelling
& Grammar og så prøver options.

Det er sådan jeg har indstillet min og det
fungerer upåklageligt.

Underligt nok, kan jeg, hvis jeg går ind i
File-menuen -> preferences, så kan jeg ikke se
nogen "ordbøger". Derfor tror ( håber ) jeg at,
Dit problem bliver løst, ved at sætte
indstillingerne fra Tools-menuen i stedet.

Med venlig hilsen

Lars Myrup Lassen

Fra : Niels Chr. Bøgh

Dato : 10-03-03 22:23

Hej Lars

Tak for din hjælp. Jeg fik også hjælp fra anden side, som virkede:
Afinstallér Officepakken (ja, den er god nok), Installér den igen, vælg
installeren fra Value Pack, hvor man så vælger dansk.

Rigtig Microsoftskt.

Hilsen fra Niels

"LimaMikeLima(SPAM TRAP)" <"LimaMikeLima(SPAM TRAP)"@netscape.com> wrote in
message news:3E6CD406.3010001@netscape.com...